مطالعه و حفاظت بافت تاریخی روستای کزج در سامانه ستاد ایران قرار گرفت

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای انجام اقدامات حفاظتی، مطالعه و حفاظت بافت تاریخی روستای کزج در سامانه ستاد ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدرامین نصیری، معاون توسعه مدیریت اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: روستای کزج از مناطق تاریخی مهم استان به شمار می‌رود که در راستای حفاظت از این روستای تاریخی برای استعلام در سامان ستاد ایران قرار گرفت.

او با اشاره به مقررات تهیه و تکمیل پیشنهادها از سوی شرکت‌کنندگان در استعلام بیان کرد: باید پیشنهادها در مهلت مقرر در درخواست پیشنهاد به دبیرخانه اداره کل تحویل و اطلاعات مربوط به گواهینامه‌های صلاحیت حسب مورد ارائه شود.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: هرگونه تسلیم، تحویل، اصلاح، جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهاد باید به صورت قابل گواهی و در مهلت و مکان مقرر در اسناد با در خواست پیشنهاد  انجام شود.

نصیری با بیان اینکه انتخاب مشاور بر اساس ارزیابی فنی  و قیمت پیشنهادی خواهد بود، گفت: مشاوران بومی یا مشاوران دارای تخصص ویژه که انتقال فن‌آوری به استان داشته باشند در اولویت خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: شرکت‌کننده بایستی دارای سابقه کار درپروژه‌های مشابه بوده و بر اساس شرح خدمات پیوستی پیشنهاد قیمت کند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.