۲۰۰ پروژه عمرانی در ماهیدشت در حال اجراست

بخشدار ماهیدشت از  اجرای ۲۰۰ پروژه عمرانی در ۹۵ روستا خبر داد و گفت: این پروژه ها نسبت سال گذشته از پیشرفت دو برابری برخوردارند.

حیدریان بخشدار ماهیدشت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از  اجرای ۲۰۰ پروژه عمرانی در ۹۵ روستا خبر داد و گفت: این پروژه ها نسبت سال گذشته از پیشرفت دو برابری برخوردارند.

او گفت: بهسازی معابر، سنگ فرش، جدول گذاری، احداث پارک، هدایت آب‌های سطحی، فاضلاب کشی  از جمله این پروژه هاست.

او بیان کرد: بهسازی معابر ۲۳۰هزار  مترمربع، جدول گذاری در روستا‌ها به متراژ ۳۰هزار متر مربع ،فاضلاب کشی و اجرای منهول در روستا‌ها به میزان ۷۰۰۰ متر طول، احداث و تجهیز ۶ پارک کودک در سطح بخش انجام شده است.

حیدریان از بهره برداری از ۶۲۵ واحد مسکونی زلزله زده و همچنین ۷۰ واحد مسکونی در قالب طرح سیل خبر داد و گفت:  ۴۵ میلیارد تومان وام زلزله در قالب ۱۳۰۰ پرونده امهال گردید.

مهاجرت معکوس ۱۲۰ خانوار از شهر به روستا 




حیدریان با اشاره به تلاش برای بازگرداندن روستاییان با فراهم شدن زیر ساخت ها و امکانات  بیان کرد:  ۱۲۰ خانوار از شهر به روستا مهاجرت کردندو همچنین ساماندهی روستا‌های پشتوه، دیزگران و دمشمشه که در سرشماری سال ۹۵ یک نفر سکنه داشته است و هم اکنون دارای ۲۳ خانوار و ۱۰۰ نفر ساکن است .

او گفت: ساماندهی روستای لعل آباد ریزوند نیز در دستور کار است و مراحل اداری را طی می کند.


به گفته بخشدار ماهیدشت زیرسازی وآسفالت در ۱۷ روستا (سه چقا سید محمد، چقابلک علیرضا، جامه شوران 
نامیوند علیا، پیرحیاتی سفلی، قلعه دارابخان، حاجی عزیز، چقاکلبعلی، چشمه سفید، نامیوند سفلی، سیمینه علیا، سه چقا عباس آباد از دیگر اقدامات امسال است.

او با اشاره به پیشرفت چشمگیر بهره مندی روستاییان از نعمت گاز اشاره کرد و گفت: گاز رسانی به ۹۰ روستا  در حال انجام است که حدود ۳ برابر سنوات گذشته پیشرفت فیزیکی دارد و در ۲۰سال گذشته بی سابقه بوده است.

حیدریان بهره برداری از مجتمع آبرسانی سیاه کمر (با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان) مجتمع توه لطیف و چقا صفر با پیشرفت ۹۵ درص ی در حال اجراست.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار