تسهیل دسترسی روستاییان به راه ارتباطی مناسب

فرماندار صحنه گفت: یکی از مهمترین پروژه‌های تاثیر گذار و شاخص در هر جامعه‌ای برخورداری از راه ارتباطی مناسب و آسفالت و و تسهیل دسترسی روستاییان به جاده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  علیرضا حیدری فرماندارصحنه در بازدید از روند بهسازی و روکش آسفالت مسیر روستای محمودآباد زردآب بخش مرکزی این شهرستان بازدید بعمل آورد.

او گفت:برای عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت این روستا جمعا به مساحت ۶۰۰۰مترمربع از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص داده شده است.

حیدری بر توسعه راه‌های روستایی و ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید و افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های تاثیر گذار و شاخص در هر جامعه‌ای برخورداری از راه ارتباطی مناسب و آسفالت است و پیشرفت هر محیطی داشتن راه  دسترسی مناسب است .

فرماندار شهرستان هم چنین  از مزرعه پرورش بوقلمون ۵۰۰۰قطعه‌ای در روستای سنگ چین شهرستان صحنه بازدید کرد و  برحل مشکلات این واحد بویژه تامین خوراک، فروش این فرآورده سالم و اعطای تسهیلات کم بهره تاکید کرد.

او گفت: باید از اشتغال های کوچک و خانگی حمایت کنیم این نوع اشتغال علاوه بر اینکه زود بازده است می تواند برای چند خانوار درآمد زایی کند و برای آغاز فعالیت نیز به سهم آورده کمتری نیاز دارد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار