۳۸ خانه هلال در استان اردبیل راه‌اندازی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تاکنون ۳۸ خانه هلال در مناطق مختلف این استان تجهیز و راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امسال با هدف تربیت نیرو، سازماندهی بیشتر ، امدادرسانی بهتر و کاهش فاصله ارائه خدمات امدادی جمعیت هلال احمر به آسیب‌دیدگان حوادث در زمان وقوع بحران‌ها و بلایای طبیعی تا محل وقوع حادثه خانه‌های هلال افزایش خواهد یافت.

او هدف از راه‌اندازی خانه‌های هلال در مناطق روستایی بویژه مراکز دهستان‌ها و روستاهای پرجمعیت استان را تامین و دپوی لوازم موردنیاز مردم در زمان وقوع بحران در محل همراه با دسترسی مردم به خدمات امدادی ذکر کرد.

معبودی همچنین با اشاره به این که شعار "هر خانواده یک امدادگر" تنها با آموزش به اقشار مختلف جامعه محقق می‌شود، افزود: آموزش دوره‌های مختلف توسط جمعیت هلال احمر استان برنامه‌ریزی شده و در طول سال برگزار می‌شود.

او ادامه داد: آموزش در محلات، روستاها، مراکز شهر، ادارات، مراکز نظامی و آموزشی نیز از برنامه‌ریزی‌های اصلی جمعیت می‌باشد زیرا بر این باور هستیم که آموزش می‌تواند سطح آگاهی‌ها را بالا برده و در زمینه خودامدادی و کاهش خسارات در زمان بحران مثمرثمر باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: هر نهاد و هر منطقه‌ای نیاز به آموزش امدادی داشته باشد، جمعیت هلال احمر برای ارائه دوره‌های آموزشی آمادگی دارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.