بلوک سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی اردبیل آماده سازی می‌شود

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مقدمات احداث بلوک سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی اردبیل فراهم شده که با تامین اعتبارات لازم، اجرای زیرساخت‌های لازم در آن انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: ایجاد شهرک‌های صنعتی برای جذب سرمایه گذاران یکی از الزامات استان بوده که تلاش می‌شود با در اختیار گذاشتن زمین مناسب برای سرمایه گذاران، زمینه جذب آنان در استان اردبیل فراهم شود.

او با بیان اینکه وظیفه مسئولان استان، حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است تصریح کرد: در این راستا طرح توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با عنوان بلوک سرمایه گذاری خارجی در این شهرک اجرا می‌گردد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مساحت این بلوک را در حدود ۹۵ هکتار برشمرد و افزود: مطالعات مکان‌یابی و امکان‌سنجی و همچنین طرح توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسیده و تملک زمین فوق الذکر در مراحل پایانی خود قرار دارد که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، آماده سازی این بلوک در سال جاری آغاز خواهد شد.

اهلی طرح توسعه این شهرک را برای استان بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: شهرک صنعتی اردبیل با مساحت ۷۰۰ هکتار بزرگترین شهرک صنعتی استان بوده که در حال حاضر، زمین صنعتی قابل واگذاری به متقاضیان در این شهرک در شرف اتمام می‌باشد که این امر نشان از تکمیل هرچه سریعتر زیرساخت این شهرک دارد.

او همچنین آماده سازی فاز سوم این شهرک با مساحت ۲۰۰ هکتار را از دیگر برنامه‌های اولویت دار این شرکت در سال جاری برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم، آماده سازی این فاز از این شهرک صنعتی هرچه سریعتر در سال جاری آغاز گردد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نقش شهرک‌ها و نواحی صنعتی در جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت استان را بسیار موثر دانست و افزود: ضروری است سازمان‌ها و ادارات این شرکت را در ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید یاری نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.