در سه ماهه نخست امسال؛

استاندارد سازی ۷۰ درصد از جایگاه‌های CNG در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از استاندارد سازی ۷۰درصد از جایگاه‌های سی ان جی منطقه در سه ماهه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از استاندارد سازی ۷۰درصد از جایگاه‌های سی ان جی منطقه در سه ماهه نخست سال جاری خبرداد و افزود: ۲۵درصد از جایگاه‌های دیگر نیز در حال اجرای عملیات استاندارد سازی می‌باشند.

او گفت: در راستای تحقق حقوق شهروندی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیار‌های اداره استاندارد، باتشریک مساعی و تعامل با اداره استاندارد استان و برگزاری جلسات و بازدید از جایگاه‌های سی ان جی استان خوشبختانه وضعیت استاندراد سازی جایگاه‌های استان مطلوب می‌باشد

گیتی منش از فعالیت ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان خبرداد و اظهار داشت: جهت تامین ایمنی و توجه به حفظ سلامت شهروندان، پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه،۳ باب جایگاه به علت عدم رعایت الزامات استاندارد‌های ایمنی و فنی از مدار خارج و نسبت به قطع گاز این جایگاه‌ها اقدام شد.

این مقام مسئول سپس به فعال بودن ۳۳۲ نازل درجایگاه‌های سی ان جی استان اشاره کرد و افزود: کالیبراسیون دیسپنسر‌های همه ۵۲ باب جایگاه استان انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت نموده اند.

اودر پایان با اشاره به فعالیت ۹ باب تاسیسات گاز مایع در استان اظهار نمود:استاندارد سازی این تاسیسات نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار کردستان نیز با اشاره به اهمیت رعایت معیار‌های استاندارد در همه فعالیت‌های اداری و عملیاتی و عدم اغماض در این خصوص، از عملکرد پخش منطقه کردستان در خصوص استانداردسازی جایگاه‌های سی ان جی و در مداربودن ۸۰ باب جایگاه عرضه استان تقدیر و تشکر نمود

شایان ذکر است دراین جلسه همچنین مدیران کل محیط زیست و استاندارد استان نیز از اقدامات شرکت در زمینه توزیع بنزین و نفتگاز یورو ۴ و اهمیت به استاندارد سازی جایگاه‌های سی ان جی و رعایت معیار‌های استاندارد در مجاری عرضه قدردانی نمودند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.