بزودی؛

تجهیز سه بیمارستان همدان به دستگاه اکسیژن‌ساز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تجهیز سه بیمارستان استان به دستگاه اکسیژن‌ساز در آینده ای نزدیک خبرداد.

تجهیز سه بیمارستان همدان به دستگاه اکسیژن‌سازبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به ضرورت استفاده از دستگاه اکسیژن‌ساز به زودی سه بیمارستان این استان به این دستگاه مجهز می‌شود.

او افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی تامین دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز بیمارستان‌ها در شرایط کرونایی بود.

حیدری مقدم ادامه داد: به این منظور یک دستگاه اکسیژن ساز خریداری و در بیمارستان سینا نصب شد و سه دستگاه جدید نیز به تازگی خریداری شده است  که در ۲ بیمارستان مرکز استان و یکی دیگر هم در بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ملایر نصب می‌شود.

این مسئول بیان کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان به ۸۶ درصد رسیده بود، اما با توجه به بازگشایی ها، افزایش گردش جمعیت، رشد مسافرت‌ها از خارج به داخل استان به ویژه از خوزستان به همدان ، این آمار روند کاهشی یافت و هم اینک به ۶۲ درصد رسیده است.

حیدری مقدم اظهار داشت: هر چند کرونا عوارض زیادی برای بخش‌های مختلف به همراه داشت، اما یکی از آثار مثبت آن افزایش تجهیزات فردی است به گونه‌ای که در اوایل توان تهیه ماسک وجود نداشت، اما هم اینک ملزومات و تجهیزات فردی مورد نیاز برای مقابله با کرونا تامین شده است.

او این تجهیزات و ملزومات حفاطت فردی را شامل محلول دست ۳۸۰ سی سی، محلول دست ۱۰ سی سی، محلول دست نیم و یک لیتری، ماسک معمولی، ماسک پنج لایه، ماسک ان ۹۵ و دستکش لاتکس دانست.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.