استاندار ایلام مطرح کرد؛

تمدید یک هفته ای تمام محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام

سلیمانی دشتکی گفت:تمام محدودیت‌های کرونایی اعلام شده در هفته قبل با توجه به وضعیت قرمز استان یک هفته تمدید می‌گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سلیمانی دشتکی استاندار ایلام  گفت: با توجه به آمار شیوع کرونا و متداوم بودن وضعیت قرمز کرونا در استان، تمام محدودیت‌های اعلام شده در هفته قبل، به جهت جلوگیری از تشدید شیوع یک هفته تمدید می‌گردد و همه دستگاه‌های دولتی موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونایی و مصوبات ابلاغی محدودیت‌ها هستند.

او همچنین اضافه کرد:مردم تمام نکات بهداشتی را رعایت نمایند و در جلوگیری از شیوع کرونا دستگاه‌های دولتی را همراهی کنند و از هر گونه تجمعات پرهیز و از ماسک استفاده نمایند.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد:بر اساس این دستور و اعمال محدودیت ها تمامی مصوبات هفته قبل تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آن‌ها پیگرد قانونی دارد.

دانشگاه‌ها و مدارس و سایر موسسات و آموزشگاه دولتی و بخش خصوصی و کتابخانه‌ها و ... همه ظرف یک هفته تعطیل هستند.

تا اطلاع ثانوی سینما و پارک و موزه‌ها و ورزشگاه‌ها، آرامستان‌ها و تالار‌های پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و ... تعطیل می‌شوند.

تا اطلاع ثانوی مساجد و مصلی‌ها و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز ممنوع است.

تا اطلاع ثانوی بازار و اصناف و مردم حاضر در بازار بطور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

تا اطلاع ثانوی تمامی جلسات ویدئو کنفرانس باشد و تمامی نشست‌ها با تجمع جمعیت لغو می‌شود.

درج تاریخ تشییع ومراسم اعلامیه‌ها در چاپخانه‌ها ممنوع می‌شود.

تا اطلاع ثانوی ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌ها در هیچ مراسم جمعیتی شرکت نکنند.

کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه‌ی اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.