معاون برنامه ریزی فرماندار گتوند:

تصادفات منجر به فوت در گتوند ۱۰۰ درصد کاهش یافته است

حسین سلاسل گفت: تصادفات شهری منجر به فوت در شهرستان گتوند کاهش ۱۰۰ درصدی نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین سلاسل معاون برنامه ریزی فرماندار گتوند گفت: تصادفات شهری منجر به فوت در این شهرستان در سال ۹۸ رخ نداده است و میزان این حوادث نسبت به سال قبل از آن، کاهش ۱۰۰ درصدی نشان می‌دهد.

او کاهش تصادفات رانندگی منجر به فوت را نتیجه نشست‌های مستمر، اجرای مصوبات و تلاش شبانه روزی پلیس راهور و اعضای شورای ترافیک و همچنین فرهنگ صحیح رانندگی شهروندان در این شهرستان عنوان کرد.

سلاسل به عملکرد و اقدامات مطلوب و موثر راهنمایی و رانندگی گتوند اشاره کرد و از زحمات و تلاش‌های رئیس پلیس راهور این شهرستان و همچنین تدابیر راهبردی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در کاهش تصادفات و بررسی مصوبات شورای ترافیک شهرستانی تشکر و قدردانی نمود.

معاون برنامه ریزی فرماندار گتوند به مشکلات جاده‌های روستایی، بین شهری و بین شهرستانی اشاره کرد و  بیان داشت: اگر چه این شهرستان در تصادفات شهری منجر به فوت کاهش ۱۰۰ درصدی داشته است، اما به علت استاندارد و ایمن نبودن جاده‌های روستایی، بین شهری و بین شهرستانی حوادث زیادی منجر به مصدوم و فوت شدن شهروندان رخ می‌دهد و نیاز است ادارات و دستگاه‌های استانی ذیربط اعتبار مناسبی برای رفع مشکلات و توسعه راه‌های شهری و روستایی به این شهرستان اختصاص دهند.

احداث جاده کمربندی جدید از نیاز‌های گتوند

او با بیان اینکه کمربندی شهر گتوند به علت مشکلات زیاد مناسب نیست و کمربندی جدیدی برای این شهر باید برای کاهش ترافیک شهری و تسهیل در تردد احداث شود، اظهار کرد: احداث طرح کمربندی جدید از سوی ادارات و دستگاه‌های عضو شورای ترافیک در حال بررسی است که برای اجرای آن نیز نیازمند اعتبار لازم هستیم تا هرچه سریعتر صورت گیرد.

شهرستان گتوند دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و ۵ شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و نیز ۴۵ روستا است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.