بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۷۹)؛

از دانلود برنامه مدیتیشن تا دانلود محبوب‌ترین کیبورد اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۷۹)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود Avast Cleanup & Optimizer Pro 5.0.0 – اپلیکیشن بهینه سازی و افزایش سرعت

بسیاری از کاربران پس از گذشت استفاده از گوشی اندرویدی خود شاهد پایین آمد سرعت گوشی و از بین رفتن عملکرد همیشگی گوشی  خود می‌شوند. پایین آمدن سرعت گوشی به دلایل مختلفی اتفاق خواهد افتاد که یکی از آن‌ها پرشدن حافظه گوشی و یا باقی ماندن برخی اطلاعات از نرم افزارهای حذف شده در گوشی است.

برای حل این مشکل نرم افزارهای زیادی در فضای مجازی موجود است که می‌تواند با حذف کردن اطلاعات بیهوده موجود در گوشی کاربر، سرعت گوشی را به حالت اولیه بازگردانده  و کاربر دیگر نگران کند شدن گوشی خود نباشد. یکی از این نرم افزارها نرم افزار Avast Cleanup & Optimizer Pro است که در کنار رابط کاربری بسیار ساده امکانات بسیار زیادی دارد.

دانلود Avast Cleanup & Optimizer Pro 5.0.0 – اپلیکیشن بهینه سازی و افزایش سرعت

دانلود Firefox Lite 2.1.23 – نسخه سبک و سریع مرورگر وب فایرفاکس

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Lite – Fast and Lightweight Web Browser 2.1.15 – نسخه سبک و سریع مرورگر وب فایرفاکس برای

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Headspace 4.1.1 – آرا‌مش‌بخش‌ترین برنامه مدیتیشن
 
برنامه Headspace: Meditation & Mindfulness FULL نرم‌ا‌فزاری ویژه و بی‌نظیر در زمینه مدیتیشن است. این برنامه توسط شرکت Headspace, Inc توسعه یافته و در فروشگاه‌های نرم‌افزار به اشتراک گذاشته شده است. این نرم‌افزار از چندین مرحله پشتیبانی می‌کند که بدین شکل کاربران می‌توانند در طی چندین روز آرامش ذهنی خود را بازیابی کرده و حتی آن را تقویت کنند. در سیستم آموزشی این برنامه ۱۰ مرحله وجود دارد که در زمان‌های پخش گوناگون تنظیم شده است.


دانلود SwiftKey Keyboard + Emoji 7.5.8.7 - محبوب‌ترین کیبورد اندروید

نرم‌افزار SwiftKey Keyboard یکی از برترین صفحه کلیدها برای اندروید است که اوایل سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت خریداری شد. ویژگی‌های کاربردی و فناوری جدید برای تایپ سریع، هوشمند و آسان با قابلیت‌هایی از جمله اصلاح مشکلات تایپی, پیش‌بینی کلمات, پشتیبانی از صفحه کلید پارسی و تبدیل صدا به متن از امتیازات این برنامه است.

 صدها پوسته  جذاب و بسیار زیبا نیز از ویژگی‌های دیگر این صفحه کلید می‌توان برشمرد. این نرم افزار پرطرفدار حدود ۱۰۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز عالی ۴.۵ از ۵.۰ را از کاربران دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید این نرم افزار را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

دانلود SwiftKey Keyboard  برای اندروید و Ios / صفحه کلید قدرتمند برای تایپ سریع و هوشمند

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Yousician Guitar 4.11.1 – برنامه نوآورانه آموزش موسیقی

یادگیری موسیقی یکی از بهترین کارهایی است که هر انسان می‌تواند در زندگی خود انجام دهد. اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در یادگیری این هنر وجود دارد، برای همه ممکن نیست که بتوانند این کار را انجام دهند. باز هم در این زمینه فناوری به کمک ما آمده‌ است تا با توانایی‌های خاص خود، یادگیری موسیقی را قابل دسترس‌تر از گذشته کند. 

برنامه  Yousician Guitar, Piano & Bass نرم‎‌افزاری برای یادگیری آسان سازهایی مانند پیانو، گیتار و باس است که در قالب بازی به شما این سازها را آموزش می‌دهد. شما با داشتن این برنامه می‌توانید راحت‌تر از گذشته آموزش نواختن ساز مورد علاقه خود را ببینید.

EssentialPIM

دانلود WPS Office Full 12.7 – نرم افزار آفیس قدرتمند اندروید

اغلب کاربران با نام نرم‌افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می‌دانید که دانلود تک‌تک برنامه‌های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می‌کند. نرم‌افزار WPS Office را می‌توان به عنوان کم‌حجم‌ترین برنامه آفیس برای گوشی‌های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌هایی را با فرمت‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنید.

 
دانلود  WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios

دانلود KMPlayer 20.07.023 - پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر برای اندروید

اجرا کردن ویدئو در گوشی یکی از کارهایی است که کاربران بسیاری به طور روزانه انجام می‌دهند. کمتر کسی است که نرم افزار KMPlayer را در پخش فیلم و صوت نشناسد. این نرم افزار کره‌ای با قدرت بالای خود در پخش فرمت‌های مختلف و همچنین ابزارهای آن برای زیرنویس فیلم‌ها موجب استقبال فوق العاده شگفت انگیز از این نرم افزار شد.

این نرم افزار در هر بروزرسانی خود ویژگی‌های جدید را ارائه می‌دهد که آخرین نسخه  این نرم افزار برای شما ارائه کرده‌ایم. با دانلود کردن آن در آخر این خبر می‌توانید از آن برای اجرای فایل‌های ویدئویی خود با فرمت‌های مختلف استفاده کنید.

دانلود KMPlayer 2.3.5 ؛ پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر

دانلود Gladient Icons 3.4 – آیکون پک زیبا و کامل گرادینت

سیستم عامل اندروید به کاربران خود امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی را داده است، به نوعی که کاربران می‌توانند حتی لانچر گوشی خود را نیز تغییر دهند و بر اساس سلیقه خود رابط کاربری این سیستم عامل را عوض کنند. شما می‌توانید آیکون‌های گوشی خود را نیز تغییر دهید.

یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، برنامه Gladient Icons است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آیکون‌های دستگاه خود را تعویض کنید.

دانلود Simplit – Icon Pack 1.3.5 – آیکون پک زیبا مخصوص اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود APK Editor Pro 2.0.0 - نرم‌افزار عالی برای ویرایش فایل‌های APK

گوشی‌های هوشمند امروزه یکی از مهم‌ترین وسایل کاربردی بشر محسوب می‌شوند. یکی از مهم‌ترین سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند، پلتفرم اندروید است. فرمت فایل‌هایی که مخصوص سیستم عامل اندروید هستند، APK است.
 
شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که بخواهید فایل‌های اندروید را ویرایش کند. نرم افزار APK Editor Pro کار شما را آسان کرده و در این هدف به شما کمک می‌کند.

دانلود My Daily Planner 1.4.0.3.1 – نرم‌افزار مدیریت وظایف و کارهای روزانه

برنامه‌ریزی روزانه یک امر مسلم برای انسان‌های موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، باید برنامه‌ریزی روزانه مناسب داشته باشید. برای انجام برنامه‌ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی My Daily Planner: To Do List, Calendar, Organizer را پیشنهاد می‌کنیم.

با این برنامه کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را طبق تاریخ و اولویت‌هایشان زمان‌بندی کنند و هیچ‌ زمان آن‌ها را فراموش نکنند. نرم افزار My Daily Planner: To Do List, Calendar, Organizer همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار