رئیس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایذه:

۱۹ مدرسه به فضای آموزشی ایذه اضافه می‌شود

قدیر عالی محمودی گفت: عملیات احداث ۱۹ مدرسه با مجموع ۷۵ کلاس درس در نقاط مختلف این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدیر عالی محمودی رئیس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایذه گفت: عملیات ساخت ۱۹ مدرسه با مجموع ۷۵ کلاس درس در نقاط مختلف این شهرستان با سرعت در حال انجام است.

او با بیان اینکه شهرستان ایذه در حوزه امکانات زیرساختی آموزشی با کمبود مواجه است، افزود: وضعیت آموزشی این شهرستان نیاز به پیشرفت‌های زیادی دارد، البته در سالیان اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

عالی محمودی اظهار داشت: با همت خیران و اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان از ۱۹ مدرسه در دست احداث، ۱۶ مدرسه قطعا به پروژه مهر می‌رسند و از ابتدای سال تحصیلی آینده در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهند گرفت، اما ۳ مدرسه دیگر همچنان در دست تکمیل هستند.

رئیس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایذه با بیان اینکه چندی پیش نیز کلنگ ساخت ۵ مدرسه از سوی یکی از شرکت‌های خصوصی با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی این شرکت به زمین زده شد، ادامه داد: ۳ مدرسه در روستا‌های کوه‌شور، هلایجان و چهارتنگ سفلی نیز در دست تعمیر و ساخت دیوار اطراف هستند و تلاش می‌کنیم این مدارس نیز تا مهرماه تکمیل شده و مورد استفاده دانش‌آموزان قرار بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.