کاهش ۶۰ درصدی استقبال مردم از حمل‌ونقل عمومی بین شهری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:باتوجه به شیوع کرونا استقبال مردم از حمل‌ونقل عمومی بین شهری به اندازه ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده و بیشتر ناوگان تقریبا با ظرفیت نصف یا کمتر حرکت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به کاهش استقبال مردم از حمل‌ونقل عمومی بین شهری با شیوع کرونا اظهار داشت: باتوجه به شیوع کرونا استقبال مردم از حمل‌ونقل عمومی بین شهری به اندازه ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده و بیشتر ناوگان تقریبا با ظرفیت نصف یا کمتر حرکت می‌کند.

او ادامه داد: دستورالعمل‌هایی هم مبنی بر انجام فاصله‌گذاری با رعایت یک صندلی در اتوبوس‌های بین شهری موجود است و مسافران هم باید موازین بهداشتی را با به همراه داشتن ماسک و دستکش رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در ارتباط با شرکت‌های مسافربری متخلف در حوزه فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: موضوع رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به کلیه تشکل‌های صنفی و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر ابلاغ شده و درصورت وجود شکایت یا اعتراض در کمیسیون بند ۱۲ با شرکت متخلف برابر با مقررات برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه کنترل‌های ما به‌صورت روزانه درحال انجام است، گفت: باتوجه به افزایش شیوع کرونا، مجددا استقبال مردم از حمل‌ونقل بین شهری کاهش یافته و ناوگان با ظرفیت کمتر از نصف یا خالی حرکت می‌کند.

خضری افزود: هشدار‌ها و تذکرات لازم را به مسافران می‌دهیم، همچنین باتوجه به الزامی شدن استفاده از ماسک و دستکش در مکان‌های عمومی طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، مردم باید این موضوع را در اتوبوس‌های بین شهری رعایت کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار