فرماندار شوشتر:

کم کاری‌ها در حوزه مسکن مهر پذیرفتنی نیست

حسین پنبه دانه پور گفت: برخی کم کاری‌ها در حوزه مسکن مهر پذیرفته نیست و مصوبات باید از کاغذ به عمل تبدیل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در نشست شورای مسکن این شهرستان گفت: برخی کم کاری‌ها در حوزه مسکن مهر پذیرفته نیست و مصوبات نباید بر روی کاغذ بماند.

او با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید به تعهداتی که در جلسه می‌پذیرند، پایبند باشند و در جهت عملی کردن آن‌ها بکوشند، افزود: مشکل فضای سبز یکی از دغدغه‌های ساکنان این مناطق است.

پنبه دانه پور بیان داشت: اداره راه و شهرسازی موظف است طی کمتر از یک هفته طرح‌ها و نقشه‌های مربوطه را به شهرداری تحویل دهد و شهرداری نیز باید نسبت ایجاد فضای سبز اقدام کند و اگر جایی نیاز است از سمن‌ها و منابع طبیعی هم کمک بگیرد. همچنین پروژه بهسازی و آسفالت معابر این مناطق نیاز به سرعت بیشتری دارد و پیمانکار باید ضمن هماهنگی با دیگر دستگاه‌های خدمات رسان، این پروژه‌ها را تکمیل کند.

فرماندار شوشتر با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات رسان موظف به ارائه خدمات به ساکنان این منطقه هستند، اظهار کرد: اینکه برخی دستگاه‌ها به بهانه به صرفه نبودن از ایجاد زیرساخت‌ها دوری می‌کنند اصلا قابل قبول نیست و با آن‌ها برخورد می‌شود، شهرداری، اداره برق، مخابرات و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان در زمینه رفع مشکلات در تعاونی ادارات سایت ۷۶ هکتاری باید تلاش کنند تا با یک برنامه زمان بندی و منسجم، نسبت به حل مشکلات این منطقه اهتمام ورزند.

این مقام مسئول گفت: ساخت و ساز‌های غیرمجاز و یا خارج از طرح نیز در این مناطق گزارش شده که راه و شهرسازی و شهرداری باید با قاطعیت به این موضوع ورود کرده و برای متخلفان پرونده تشکیل دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.