فرهنگ‌سازی با بهره‌گیری از فضاسازی‌های شهری و رسانه‌ها در دوران کرونایی

شهردار تبریز بهره گیری از فضاسازی‌های شهری و فضای مجازی را اقدامی موثر برای اطلاع‌رسانی در دوران کرونایی عنوان کرد که از آغاز شیوع این ویروس در تبریز به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایرج شهین باهر شهردار تبریز  با بیان این مطلب اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از همان آغاز شیوع این ویروس، فضا‌های تبلیغاتی شهری را با پیام‌های پیشگیرانه و توصیه‌های بهداشتی تحت پوشش قرار داده و از طریق فضاسازی مناسب اقدام به اطلاع‌رسانی در خصوص این بیماری کرده است که این رویه را تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلیه مراسم‌ها و رویداد‌ها به سبب جلوگیری از بروز تجمعات مردمی حذف شده است که در چنین شرایطی استفاده از شیوه‌های دیگر اطلاع رسانی همچون فضا‌های تبلیغاتی شهری کارکرد بیشتری دارد.
شهردار تبریز، با اشاره به فضاسازی‌های شهری شهرداری تبریز در مناسبت‌های مختلف، افزود: همانند چند ماه گذشته، تلاش داریم در روز‌های کرونایی نیز با استفاده از همین فضا‌ها و به شیوه رسانه‌ای در خصوص خدمات دهی به شهروندان اقدام کنیم.

ایرج شهین باهر با تاکید بر تغییر روال عادی برنامه‌های شهرداری تبریز در ایام کرونا، گفت: این بیماری باعث دگرگونی روند اقداماتی شده است که امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان به زودی شاهد جلوگیری از شیوع بیماری و شکست کرونا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.