تست رایگان ویروس کرونا برای افرادی با بیماری زمینه ای در همدان

رئیس مرکز بهداشت همدان گفت: از بیماران زمینه‌ای، مادران باردار، افراد مسن و افرادی که با بیماران کرونایی در ارتباط بودند آزمایش رایگان کرونا گرفته می‌شود.

تست رایگان ویروس کرونا برای افرادی با بیماری زمینه ای در استان همدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر خیراندیش، رئیس مرکز بهداشت همدان گفت: برای بیماران زمینه‌ای، مادران باردار، افراد مسن و افرادی که با بیماران کرونایی در ارتباط بودند آزمایش رایگان ویروس کرونا گرفته می‌شود.

او افزود: همچنین بیماران مشکوک به کرونا و دارای علائم نیز با مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت همدان  بابیان اینکه غربالگری گسترده کووید ۱۹ برای همه گروه‌های سنی در همدان، تلفنی انجام شده است و به افراد دارای علائم مشکوک نیز در مراکز ۱۶ ساعته خدمات رسانی می‌شود گفت: در روز‌های اخیر شاهد روند صعودی مبتلایان کرونا در همدان هستیم که علت اصلی آن دورهمی‌های خانوادگی و برگزاری مراسم ترحیم و عروسی بوده است. 

خیراندیش با تاکید بر اینکه بیشتر بیمارانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است، از اعضای یک خانواده بوده و یا با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشته اند، تصریح کرد: به همین علت از خانواده بیماران مبتلا به کرونا تست آمایشگاهی کرونا گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کویید 19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.