افزایش بهبودی بیماران کرونایی در شهرستان کارون

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون گفت: تعداد بیماران کرونایی مراجعه کننده به بیمارستان سینا این شهرستان کم شده و بهبودی بیماران نیز افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف خلیف پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون گفت: در روز‌های اخیر تعداد بیماران کرونایی مراجعه کننده به بیمارستان سینا این شهرستان کم شده و بهبودی بیماران نیز افزایش یافته است، اما همچنان تخت‌های آی سی یو پر هستند.

او با بیان اینکه تجربه کادر درمان در رسیدگی به این بیماری بیشتر شده است افزود: محدودیت‌های اجتماعی می‌تواند به کنترل این بیماری کمک کند، اما معیشت مردم را دچار مشکل می‌کند همچنین کمبود‌های زیادی در بیمارستان سینا داشتیم، اما در این مدت با شیوع کرونا امکانات زیادی به بیمارستان وارد شد که از آن جمله می‌توان به تامین دستگاه اکسیژن ساز اشاره کرد.

خلیف پور بیان داشت: تولید یک واکسن و استفاده از آن باید پروسه‌های زیادی را سپری کند که در حال حاضر همه دغدغه دنیا تولید این واکسن است و با جلوگیری از رفت وآمد‌های غیرضروری و زدن ماسک می‌توانیم به کاهش این بیماری و کم شدن فشار کار ناشی از آن به کادر درمان کمک کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.