رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد؛

توجه به استان ایلام در جهت رفع مشکلات و چالش‌های فراروی حوزه سلامت

کریمیان گفت:توجه به استان ایلام در جهت رفع مشکلات و چالش‌های فراروی حوزه سلامت باعث خدمت صادقانه توسط مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با همراهی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه با رییس سازمان اورژانس کشور دیدار و گفتگو کردند.

 کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ابتدا ضمن تقدیر از توجه ویژه رئیس سازمان اورژانس کشور به استان ایلام گفت: از سالیان اخیر تاکنون کولیوند ریاست محترم سازمان اورژانس کشور انصافاً به شایستگی با اختصاص اعتبارات و تجهیزات استان محروم ایلام را حمایت نموده‌اند که قابل تقدیر است.

او افزود: استان ایلام به عنوان استان مرزدار و میزبان زائران اربعین حسینی ،خدمات ماندگاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و زائرین اباعبدالله الحسین (ع) داشته که بالاترین افتخار برای مردمان شریف این دیار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآورشد: توجه به استان ایلام در جهت رفع مشکلات و چالش‌های فراروی حوزه سلامت آن، ضمن اینکه باعث ارتقاء انگیزه خدمت صادقانه توسط مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی می‌گردد و یقیناً موجبات رضایتمندی مردم شریف استان را به همراه خواهد داشت.

در ادامه این دیدار نیز کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور ضمن خیرمقدم به کریمیان و علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه ایلام اعلام کرد: در سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بالاترین سطح ممکن به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی نمود که رضایتمندی همگانی را در پی داشت.

او عنوان کرد: این خدمات دهی شایسته به زائران مرهون مدیریت ارزشمند کریمیان ریاست محترم دانشگاه و مسئولان و کارکنان بوده که قابل تقدیر است.

کلیوند افزود: قطعاً در راستای رفع مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت استان ایلام و تقویت فوریت پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.