شهردار میامی:

بوستان بانوان در میامی ساخته می‌شود

علی اکبر محمدی گفت: به زودی عملیات اجرایی ساخت بوستان بانوان در شهرستان میامی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر محمدی شهردار میامی با اشاره به ساخت بوستان بانوان در میامی گفت: در این بوستان همه بخش‌های مدیریت مجموعه در اختیار زنان خواهد بود تا آن‌ها بتوانند از تمام وسایل موجود استفاده کنند.

او با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند افزود: باید فضا‌هایی را مخصوص بانوان ایجاد کرد تا آن‌ها بتوانند با آرامش و امنیت، اوقات فراغت خود را سپری کنند.

محمدی تصریح کرد: افزایش روحیه شادابی، نشاط و ایجاد فضا و محیطی سالم برای تفریح زنان از اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود.

شهردار میامی با بیان اینکه باید دقت کافی در ساخت اصولی و مناسب بوستان بانوان و مجهز کردن آن مدنظر باشد افزود: مهم‌تر از ساخت پارک، نگهداری آن است که این قسمت از کار بر عهده بانوان شهر است.

او با بیان اینکه بهسازی و تجهیز بوستان‌های میامی در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دارد گفت: مطالعات طرح ساخت پارک بانوان انجام شده است.

محمدی گفت: پارک بانوان یکی از نیاز‌های اساسی مردم منطقه بوده و با احداث این مجموعه تفریحی علاوه بر افزایش سرانه فضا‌های سبز شهری و بهره‌مندی شهروندان از این فضاها، به مجموعه‌های تفریحی شهر نیز افزوده خواهد شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار