نسخه بتای عمومی iOS 14 عرضه شد + نحوه نصب

روز گذشته شرکت اپل به طور رسمی نسخه عمومی بتای iOS 14 را منتشر کرد و کاربران می‌‎توانند آن را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل حدود یک ماه پیش و در مراسم WWDC از نسخه جدید سیستم عامل خود رونمایی کرد که قابلیت‌های زیادی را به گوشی‌ها و تبلت‌های پشتیبانی کننده از این نسخه از سیستم عامل iOS اضافه می‌کرد. این نسخه از سیستم عامل شرکت اپل iOS 14 نام دارد که از نسل گوشی iPhone 6S به بعد را پشتیبانی می‌کند و افرادی که از این گوشی‌ها استفاده می‌کنند می‌توانند این سیستم عامل را روی گوشی خود نصب کنند.

از چند ساعت بعد از معرفی iOS 14، شرکت اپل نسخه بتا این سیستم عامل را در اختیار توسعه دهندگان اپل قرار داد و توسعه دهندگان نرم افزاری این شرکت می‌توانستند اولین نسخه از این سیستم عامل را روی گوشی و تبلت خود نصب کنند. اما روز گذشته شرکت اپل به طور رسمی نسخه بتا عمومی iOS 14 را منتشر کرد و هم اکنون کلیه کاربران محصولات اپل می‌توانند نسخه بتا iOS 14 را روی گوشی خود نصب کنند.

چگونه نسخه بتای عمومی iOS 14 را نصب کنیم؟

نحوه نصب نسخه بتا عمومی iOS 14

برای نصب این نسخه از سیستم عامل iOS، کاربر باید با گوشی یا تبلت خود به وب سایت beta.apple.com مراجعه کند و پس از وارد کردن اپل آیدی و رمز خود روی گزینه Get Start کلیک کند. پس از این مرحله کاربر باید وارد بخش enroll your iOS device شود و روی گزینه Download Profile کلیک کند. پس از این مرحله باید به بخش تنظیمات رفته و وارد بخش General شد، در این بخش کاربر باید روی گزینه Device Managment ضربه زد و پس از آن گزینه مربوط به iOS 14 مشاهده خواهد شد.

پس از نصب پروفایل دانلود شده گوشی درخواست ری‌استارت برای اعمال تنظیمات را می‌کند و بعد از روشن شدن گوشی، کاربر می‌تواند با مراجعه به بخش Software Update، نسخه بتای عمومی iOS را دریافت کند. پیشنهاد می‌شود قبل از مراحل نصب نسخه بتای سیستم عامل iOS، حتما از اطلاعات گوشی بکاپ تهیه شود چرا که نسخه‌های بتا عموما دارای ایرادات زیادی هستند و ممکن است اطلاعات کاربر از بین برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بهترین رابط کاربری
1=IOS
2=MIUI
.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
نصب نکنید شنیدم باگ امنیتی داره
البته نمیدونم برطرف شده یا نه
من که صبر میکنم تا شهریور نسخه اصلیش بیاد