وضعیت کرونا در قزوین و تاکستان نارنجی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی هم اکنون شهر‌های قزوین و تاکستان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان‌های قزوین و تاکستان نارنجی شده است و باید محدودیت‌های لازم در این زمینه اعمال شود.

حبیبی افزود: با توجه به این تغییر وضعیت ابتلا به ویروس کرونا نیازمند آن است که برگزاری نماز جمعه با هماهنگی نشست شورای سیاستگذاری نماز جمعه، مورد بازنگری قرار گیرد.

او گفت: با توجه به تکمیل تخت‌های بیمارستان بوعلی قزوین، سایر بیمارستان‌های دولتی استان باید برای پذیرش بیماران کرونایی به حالت آماده‌باش درآیند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه برخورد با تخلفات کرونایی باید سخت گیرانه‌تر از گذشته باشد، اظهار داشت: اگرچه در ابتدا چند مدیر تالار پذیرایی در قزوین دستگیر و بازداشت شدند، اما بعد‌ها این موضوع ادامه پیدا نکرد، در حال حاضر دستگاه قضایی در صورت گزارش دانشگاه علوم پزشکی، آماده برخورد جدی با متخلفان در این زمینه است.

حبیبی در رابطه با مسافرکشی تاکسی‌ها، افزود: رانندگان تاکسی نباید بیش از سه مسافر سوار کنند و در این باره شهروندان نیز ضمن همکاری با ستاد مقابله با بیماری کرونا، از سوار شدن به چنین تاکسی‌هایی خودداری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برای فصل بازگشایی مدارس برای ذخیره‌سازی ماسک و اقلام بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو دکتری نگران
۱۲:۰۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بعد ما دراین شرایط از شهر تهران که خودش وضعیتش هشدار و نارنجی باید بیایم قزوین 6-7ساعت دریک فضای سرپوشیده و مسلما بدون ماسک سرجلسه امتحان بشینیم و "آزمون جامع حضوری" بدیم!! خوبه با این پافشار دانشگاه آزاد بزودی همه شهرها قرمز می شوند، آمار مرگ ومیر بشدت بالا خواهد رفت و به روزهای قشنگ اسفند و فروردین برخواهیم گشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
لطفا جلوی ورود مسافران سایر استانها از طریق جاده قزوین به سمت گیلان را بگیرید!!!!!!
ترددهای غیرضروری و نزدن ماسک عامل اصلی شیوع دوباره کرونا!!!!!
باید به مردم گفت یا توی همون شهری که ساکن هستید زندگی کنید و بمانید، یا کلا برگردید به زادگاهتون! اینقدر مابین دو منطقه تردد بیجا نکنید!