با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

برگزاری ۲ آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی و ورودی مدارس نمونه دولتی در لرستان

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی و آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه امروز جمعه همزمان با سراسر کشور و با اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا در استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نخعی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز در بازدید از حوزه‌های امتحانی در شهر خرم آباد گفت: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در لرستان با همکاری جهاد دانشگاهی لرستان صبح امروز در ۱۴حوزه امتحانی و با حضور ۲ هزار و ۴۹۱ شرکت کننده برگزار شد که از این تعداد ۲ هزار و ۴۴ نفر شرکت کننده زن و ۴۴۷ نفر شرکت کننده مرد بودند.

او  در خصوص برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه نیز گفت: ۴ هزار و ۶۰۰ دانش آموز پایه نهم در ۳۲ حوزه امتحانی در ۱۰ شهرستان در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۷۸۰ نفر در رشته تجربی، ۵۱۰نفر در رشته انسانی و ۳۶۰ نفر در رشته ریاضی مورد پذیرش در مدارس نمونه دولتی استان قرار می‌گیرند.

نکته قابل ذکر در برگزاری آزمون‌های امروز اجرای کامل دستورالعمل بهداشتی مبنی بر الزام شرکت کنندگان به زدن ماسک، ضدعفونی حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از آزمون، رعایت فاصله صندلی‌ها مطابق پروتکل و وجود تب سنج در هر حوزه امتحانی بود

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار