مجلس تحول اقتصادی و معیشتی را آغاز کند

امام جمعه بافق گفت: انتظار می رود مجلس تحول عظیمی در اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کند.

نماز جمعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضع کرونا و آسیب‌هایی که به کشور وارد شد اظهار کرد: در این شرایط کرونایی در طول مدت چهار ماه فرصت‌های خوبی هم برای کشور فراهم شد.

او افزود: رزمایش مواسات یکی از حرکاتی بود که مردم کشور به دنیا انسانیت و مردانگی و حمایت از محرومان را به خوبی نشان دادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: در شهرستان بافق نیز در طی رزمایش مواسات مردم بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلون تومان به نیازمندان کمک کردند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: کرونا را جدی بگیریم و همگان باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و هرکس رعایت نکند و مشکلی پیش آورد در پیشگاه خداوند مسئول است.

او بیان داشت: مردم ایران در مقابل این بیماری حرکت عظیمی را انجام داند و آیینه‌ی دور نمایی شد در سطح جهانی که دنیا بداند مردم ایران در مقابل افراد بی پناه و محروم آرام نمی‌گیرند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه اسماعیل هنهیه از فلسطین به مقام معظم رهبری و تشریح اوضاع منطقه فلسطین و پاسخ رهبری گفت: مقاومت فلسطین و جهاد و ایستادگی در برابر توطئه‌های آمریکا موجب ناکامی آنان شده است.

او خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی امت اسلامی در  همین گروه ایستادگی هاست و حمایت ایران انقلابی از فلسطین و آزادی آن سرزمین مقدس تا فتح کامل همواره هست.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: حمایت آمریکا و حماقت استکبار و صهیونسیت باعث شده تا جبهه جدید و محور عربی اسلامی در راه نجات فلسطین شکل بگیرد و پرچمدار این حرکت، ولی امر مسلیمن امام خامنه‌ای است.

او افزود: تحرکات عجولانه ترامپ و نخست وزیر اسرائیل چندان اثری نخواهد داشت از نظر ایران تفاوتی بین حزب جمهوری خواه و دموکرات نیست و آرمان و اولویت ما آزادی فلسطین است.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین گفت: انتخابات مجلس هم انجام شد و در این مجلس چهره‌های مردمی و انقلابی و ارسته به مجلس راه پیدا کردند که امیدوارم با این انتخابات مجلس تحول عظیمی در اقتصاد و معیشت مردم صورت بگیرد.

او تصریح کرد: در پایان سال هم برنامه ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری است که مردم باز هم با بصیرت و آگاهی شرکت می‌کنند و به شخصیتی رای می‌دهند که بتواند مشکلات کشور را حل کند.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونسیت اتحادی را تشکیل دادند برای اینکه بتواند ضربه به کشور ما بزند، افزود: خوشبختانه موفق نشد و در این موضوع نیز هم نتوانستند کاری انجام دهند هرچند رژیم صهیونسیتی هم در فکر تشکیل کشوری بود در کرانه غزه که در این جبهه هم موفق نبود.

او گفت: ما در تحریم هستیم و مشکلاتی هم داریم، ولی باعث شد مسئولان برای اقتصاد بدون نفت برنامه ریزی کنند و قدم‌هایی بردارند، نیرو‌های جوان و متعهد در کشور وجود دارد که می‌توانند مشکلات را رفع کنند.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: روزنامه مربوط به عربستان به نام الشرق الاوسط که زیر نظر خاندان صعودی است که به مرجع مسلمانان جهان آیت الله سیستانی توهین‌هایی انجام داد که با عکس العمل‌هایی همراه بود که  خودشان هم به اشتباهشان پی بردند و بساطشان راجمع کردند.

او گفت: دولت عربستان هزینه‌هایی کرده است که دولت عراق را خدشه دار کند و کشور عراق را ناآرام جلوه دهد، ولی عراقی‌ها هوشیار هستند و پای کشور و عزت خود ایستاده اند.

گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و اهمیت آن برای جامعه و ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان و... از مطالبی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار