پرداخت تسهیلات برای احداث واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده شهر‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، از پرداخت تسهیلات برای احداث واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده شهر‌ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سلطانی  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی  در جلسه شورای مسکن اهر، گفت: ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در کلان شهر‌ها و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات در سایر شهر‌ها برای احداث واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده شهر‌ها با افزایش تراکم پرداخت می‌شود.ساکنان بافت‌های فرسوده می‌توانند جهت نوسازی واحد‌های مسکونی که در افزایش تراکم نیز محدودیتی وجود ندارد، از این تسهیلات استفاده کنند تا از خانه امن برخوردار شوند.

او  افزود: در راستای بازآفرینی در حاشیه شهرها، امسال ۲۹ میلیارد ریال جهت بازآفرینی به شهرستان اهر اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، همچنین از اتمام احداث مابقی مسیر بزرگراه اهر – تبریز که ۸ کیلومتر می‌باشد در فصل کاری سال جاری خبر داد.

محمودی فرماندار اهر نیز،در این جلسه خواستار همکاری متقاضیان از لحاظ تأمین آورده و همچنین همراهی بانک عامل با اختصاص تسهیلات دیگر جهت اتمام مساکن مهر ۱۱۰ واحدی شهید منتظری اهر که بیش از ۷۰ درصد تا ۸۰ درصد پیشرفت دارد، شد.

اوهمچنین برای کاهش بار ترافیکی در مسیر اتصال بزرگراه اهر – تبریز به جاده اهر – کلیبر، خواستار اختصاص اعتبار و تملک برای احداث کنار گذر شرقی اهر از سوی اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی شد.

او همچنین خواستار تسریع در آسفالت ریزی خیابان و محوطه مساکن مهر گلشهر اهر تا قبل از شروع فصل بارندگی از سوی مسئولان امر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.