دریافت عوارض برای آزادراه ارومیه - تبریز درست یا غلط؟

استاندار آذربایجان‌غربی دلایل منطقی نبودن دریافت عوارض برای آزادراه ارومیه - تبریز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دریافت عوارض برای آزادراه ارومیه - تبریز به دلیل اینکه هنوز تکمیل نشده، درست و منطقی نیست، گفت: به طور مشترک با استاندار آذربایجان‌شرقی طی نامه ای به وزارت راه و شهرسازی خواستار اصلاح این روند خواهیم بود.

شهریاری افزود: دریافت عوارضی های مکرر از مردم و نیز روستاییانی که در این مسیر زندگی می کنند، نیز امری منطقی نیست.

او اضافه کرد: انتظار می رود با وجود اینکه این مسیر توسط ۲ شرکت پیمانکاری احداث می شود، وزارت راه و شهرسازی در خصوص تجمیع و کاهش میزان عوارض اقدام کند.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: چندان منطقی نیست که مردم بابت مسیری ۲ ساعته، این میزان عوارضی پرداخت کنند.

شهریاری تاکید کرد: دریافت عوارضی در مسیر قطعه ۴ بدون هماهنگی با استانداران آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی صورت گرفته است و ما نیز به جهت دریافت عوارضی برای پروژه ای که هنوز تکمیل نشده، درخواست بازنگری خود را به وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌کنیم.

بزرگراه ارومیه – تبریز حدود ۱۳۰ کیلومتر طول دارد که پرداخت عوارضی، با قیمت بسیار زیاد موجب نارضایتی مردم شده است.

روند احداث آزادراه ارومیه – تبریز طی سال های گذشته آغازشده ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۰۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
کاملا دزدی اشکاری هست و الان سال ۱۴۰۲ هنوز این دزدی به صورت کامل انجام میشه یکبار نقدی میگیرن و میای خونه یبارم باید با سیستم پرداخت کنی برای یه راه دو ساعته باید ۲۰هزار تومن عوارضی بدی جالبه که یکی از عوامل خشک شدن دریاچه هم هست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۰۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
کاملا دزدی اشکاری هست و الان سال ۱۴۰۲ هنوز این دزدی به صورت کامل انجام میشه یکبار نقدی میگیرن و میای خونه یبارم باید با سیستم پرداخت کنی برای یه راه دو ساعته باید ۲۰هزار تومن عوارضی بدی جالبه که یکی از عوامل خشک شدن دریا هم هست واقعا شما اعجوبه زمانه هستید صد رحمت به چنگیز خان شما ها دست کره شمالی رو از پشت بستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
از روستاهای اطراف و جزیره اسلامی نباید عوارضی دریافت بشه،دریافت عوارضی از روستاهای اطراف عوارضی کار غیر منطقی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
جاده ای که جزیره اسلامی رو به تبریز وصل میکرده قدمتی خیلی زیاد داره. درست نیست که با ساختن باند دیگری کنار این جاده که ده ها سال مورد استفاده مردم بوده، اسمش رو بزرگراه بگذارن و ازش عوارض بگیرن. من ترجیح میدم از همون جاده قدیمی استفاده کنم. دولت محترم بزرگراهی در کنار اون جاده قدیمی بسازه و از بزرگراه خودش عوارض بگیره. هرکس هم دلش خواست از جاده قدیمی یا از بزرگراه دولت تردد میکنه.