مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت:

کسب رتبه نخست جشنواره نوجوان سالم در ناحیه یک اهواز

گمراوی گفت: ناحیه یک اهواز با کسب ۲۸ رتبه برتر برای چهارمین سال پیاپی به مقام نخست جشنواره استانی نوجوان سالم دست یافت.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه آثار متعددی از ناحیه یک به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم ارسال شد، گفت: پس از داوری آثار ارسال شده، دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه با کسب ۲۸ رتبه برتر، برای چهارمین سال پیاپی مقام نخست جشنواره استانی نوجوان سالم را به خود اخصاص دادند.

او با تاکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره نوجوان سالم است، افزود: این جشنواره در رشته‌های مقاله نویسی، نرم افزار و چند رسانه ای، ایده پردازی، نقاشی، پوسترسازی، عکس، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه و ... برگزار می‌شود.

نیسی گمراوی با بیان اینکه دانش آموزان ناحیه یک اهواز ۸ رتبه اول، ۳ رتبه دوم، ۷ رتبه سوم و ۳ رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند، بیان داشت: فرهنگیان این ناحیه نیز ۳ رتبه اول و یک رتبه سوم جشنواره نوجوان سالم را به خود اختصاص دادند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم در پی ایجاد بستر برای یک زندگی سالم است، تصریح کرد:  اولیاء دانش آموزان نیز با کسب یک رتبه دوم و یک رتبه سوم در این جشنواره افتخار آفرینی کردند. گفتنی است که برنامه ریزی‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی، بویژه حوزه کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این افتخار آفرینی سهم بسزایی دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.