افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در چناران

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان در یک ماه اخیر رشدی بیش از دو برابر داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رجب پور مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در چناران در یک ماه اخیر رشدی بیش از دو برابر داشته و تعداد موارد ابتلا در این شهرستان ۷۳ مورد در صد هزار نفر بود.

او افزود: این میزان در حال حاضر به ۲۴۷ مورد در صد هزار افزایش یافته است و ظرفیت بیمارستان ثامن الائمه (ع) نیز در حال تکمیل است.
 

بیشتربخوانید:



دبیر ستاد مقابله با کرونای چناران ادامه داد: در حوزه پیشگیری از بیماری ۹۹.۸ درصد جمعیت شهرستان به صورت تلفنی و خوداظهاری غربالگری شده اند که بیش از ۲۲۰۰ نفر از آنان نیازمند پیگیری بوده اند و هم اکنون مرحله دوم غربالگری برای افراد در معرض خطر از جمله مادران باردار، بیماران دیابتی و فشار خونی در حال انجام است.

رجب پور بیان کرد: سالم سازی محیط، ضدعفونی، پیگیری و مراقبت روزانه از بیماران کرونایی، آموزش، مشاوره در سوگ، دفن بهداشتی مرحومین مبتلا یا مشکوک به کرونا، توزیع وسایل حفاظت فردی و ... بصورت مستمر توسط کارشناسان بهداشتی این شبکه در حال انجام است.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.