اجرای برنامه‌های فرهنگی ترویج عفاف و حجاب در ۸۱ دستگاه اجرایی خراسان شمالی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی گفت : تاکنون در ۸۱ دستگاه اجرایی استان برنامه‌های فرهنگی و هنری در جهت ترویج عفاف و حجاب برگزار شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    محمد تقی آریان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی  با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد صیانت استان در حوزه عفاف و حجاب  گفت :  پایش و بررسی وضعیت عفاف و حجاب در ادارات، ارایه خدمات مشاوره‌ای برای کارکنان ادارات، تدوین و ترویج منشور عفاف و حجاب در ادارات استان و اجرای برنامه‌ها و خدمات فرهنگی و هنری در ترویج عفاف و حجاب از اهم این فعالیت‌ها بوده است.

آریان در خصوص اهداف گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد : ترویج عفاف و حجاب  از طریق دستگاه‌های ذیربط، نظارت بر کلیه دستگاه‌های اجرایی به منظور صیانت از حریم امنیت عمومی و حفظ کرامت آنان و برخورد کریمانه با مردم، ابلاغ دستور العمل هفته عفاف وحجاب به ادارات و همکاری و نظارت بر اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان از اهم این اهداف این ستاد است.


بیشتر بخوانید

  • تسهیل صدور روادید متقاضیان پرواز بجنورد_ عشق آباد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت انجام پروتکل‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، تیرماه امسال همایش عفاف و حجاب بصورت مجازی برگزار خواهد بود.

به گفته آریان ستاد صیانت استان، مستقر در استانداری خراسان شمالی و زیر نظر ستاد مرکزی وزارت کشور، برنامه‌های ابلاغی این ستاد در ادارات کل استان، مدیریت، نظارت و پیگیری می‌کند.

انتهای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.