ثبت ۱۸ هزار تقاضای شغلی در چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی

دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: تاکنون ۱۸ هزار تقاضای شغلی در این آزمون ثبت شده است. 

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین قمری، دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی در مراسم افتتاحیه مجمع هماهنگی بخش خصوصی اظهار کرد: سرمایه انسانی در ارتقاء رشد و بهره وری  موثر است که می‌تواند شرکت‌ها را موفق کرده و یا با چالش مواجه کند.

او افزود: متاسفانه در کشور ما سالانه چند ده میلیارد صرف آموزش‌هایی می‌شود که مبتنی بر نیاز نیست.

دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی بیان کرد: شرکت‌های خصوصی محل تجمیع تقاضا هستند و امروز روزانه ۲۰ هزار موقعیت شغلی دارند.

قمری با بیان اینکه امسال امکان ریسک روی نیروی انسانی کمتر شده است، گفت: آزمون استخدامی امسال شرایط ویژه‌ای دارد و تقاضا نسبت به سه سال گذشته ۲ برابر شده است. براین اساس ۱۸ هزار تقاضای شغلی برای آزمون استخدامی ثبت شده است. 

او در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان یادآوری کرد: ثبت نام در این آزمون از امروز آغاز می‌شود و تا ۳ مرداد ادامه دارد. این آزمون برای استخدام ۲۶۶ عنوان شغلی برگزار خواهد شد.

قمری افزود: تنها شرط لازم برای داوطلبان در این آزمون شرط سنی بالای ۱۵ سال است. داوطلبان در این آزمون در ۲۶۴ عنوان شغلی رقابت می‌کنند. در این مرحله ۲ هزار ۴۰۰ شرکت ثبت نام کرده اند.

دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی با اشاره به اینکه زمان برگزاری این آزمون اول شهریور خواهد بود، تاکید کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا این آزمون به صورت "آنلاین" برگزار می‌شود.

دبیر چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی درباره رشته‌های شغلی این آزمون گفت: دسته‌های شغلی این آزمون مالی، اداری و حقوقی، مهندسی، فنی و اجرایی، هنر، رسانه و آموزش، مدیریتی، کارشناسی و ارائه خدمات، سلامت، بازاریابی و فروش و فناوری اطلاعات است.

قمری بیان کرد:  آزمون استخدامی بخش خصوصی در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن به‌صورت اینترنتی شامل آزمون‌های شخصیت شناسی، دانش و مهارت‌های عمومی و تخصصی هر شغل از طریق پاسخگویی به سوالات چند گزینه‌ای بوده و مرحله دوم آن در قالب مصاحبه حضوری با شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

او گفت: داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان‌های محل برگزاری آزمون و... دفترچه راهنمای آزمون را از inre.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
همه اش پروپاگانداست، استخدامی در کار نیست
چه خدماتی ارائه می دهند که این همه پول ثبت نام می گیرند

طبق قانون گرفتن پول جهت آزمون و مراحل استخدامی ممنوعه

دوستان ثبت نام نکنید، بهتون میگن، زنگ میزنیم، ولی بمونید تا زنگ بزنن

من خودم با بهترین نمره آزمون آنلاینشو دادم ولی خبری نیست که نیست

مهارت و تخصص شما اصلا به درستی بررسی نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
yjc هرچند نظراتم را نشان نمی دهی ولی میگم:هزینه بالا،همان روش گرفتن آزمون تستی و نمره منفی و مسخره بازی های شبیه آزمون دستگاههای اجرایی را دارد و درنتیجه همه اش الکی هست و شانس جذب شدن نیست،چه فایده؟اینطوری می خواهند استخدام کنند؟باید بدون آزمون استخدام کنند و سپس با گذراندن دوره آموزشی ابتدای کار و آموزشهای ضمن خدمت آنان را آبدیده و مسلط به وظایف کنند،ولی اینطوری فقط جیب خودشان را دارند پرمی کنندو اتلاف وقت و هزینه هست و مسلما گره ای از جمعیت بیکاران حل نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
یکتا
۱۲:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا
من حتی پول ثبت نام ندارم

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
هزینه اش برای ما که بیکاریم بالا هستش
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم
۱۲:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
منم بیکار بخاطر اینکه بعد آزمون اگه قبول نشم باید غصه هزینه دفترچه و ثبت نامو بخورم شرکت نمیکنم
ندارم ک ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۲:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
هزینش چقد هست؟؟کجا باید ثبت نام کرد؟؟