حادثه برای محیط‌بان شاهرودی/ شکارچیان دستگیر شدند

رئیس اداره محیط‌ زیست شاهرود بیان اینکه محیط‌بان شاهرودی در مأموریت مبارزه با شکارچیان پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق دچار حادثه و آسیب شد، گفت: شکارچیان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اکبر قربانلو  رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود ضمن بیان اینکه  مأموران منطقه پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق شاهرود در جریان گشت و کنترل منطقه متوجه حضور شکارچیان مسلح شدند، گفت: مأموران با کمین کردن در دره توانستند با تنگ کردن عرصه شکارچیان را وادار به تسلیم کنند.

او بابیان اینکه آسیب وارده به محیط‌زیست به دلیل شکار قابل جبران نیست، افزود: از این متخلفان یک قبضه سلاح دولول غیرمجاز، سه تیر فشنگ چهارپاره غیرمجاز، هفت عدد تیر فشنگ ساچمه، یک دستگاه دوربین شکاری به همراه کوله‌پشتی و چاقو کشف و ضبط شد.

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود ضمن بیان اینکه پرونده این متخلفان به مراجع قضائی ارسال شد، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران حفاظت پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق خوشبختانه قبل از شروع به شکار این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

قربانلو در ادامه تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق پس از دستگیری متخلفان در برگشت از مأموریت به علت وجود نقص فنی در یکی از موتورسیکلت‌ها متأسفانه دچار حادثه شده و موتورسیکلت از کنترل خارج و واژگون شد.

او در پایان بابیان اینکه محیط‌بان شاهرودی دچار آسیب شده است، افزود: حال عمومی وی خوب گزارش می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار