در بسته حوادث ۲۱ تیر ماه بخوانید؛

مهار آتش سوزی در منزل مسکونی در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۱ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۱ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

آتش سوزی در منزل مسکونی در کوی پردیس اهواز مهار شد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی در کوی پردیس این کلانشهر در ساعت ۵ و ۵۸ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با دود وشعله‌های حریق در منزل مسکونی مواجه شدند.

او افزود: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، یک تیم به طبقه چهارم مجتمع اعزام یک خانواده ۴ نفری که زن و کودک در میان آن‌ها بود از درون دود و شعله نجات دادند. همچنین آتش نشانان با قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های آتش را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

به گفته قنبری، علت حریق از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در دست بررسی است.

سارق مسلح احشام در اندیمشک دستگیر شد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت مسلحانه یکی از دامدارای‌های بخش الوار گرمسیری این شهرستان، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند و ماموران پس از عملیات تعقیب و گریز موفق شدند سرکرده باند سارقان مسلح احشام را دستگیر و یک دستگاه خودرو نیسان مورد استفاده در سرقت، که سابقه سرقت از استان همجوار را داشت توقیف کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از خودرو سارق یک قبضه اسلحه جنگی به همراه ۲ تیغه خشاب و ۴۱ فشنگ مربوطه را کشف کردند، و تلاش برای دستگیری ۲ همدست متهم ادامه دارد اظهار داشت: اطلاع رسانی فوری شهروندان در هنگام مشاهده جرائم، موجب حضور به موقع مأموران انتظامی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.