بازی فوتبال بارسلونا – وایادولید/ کورسوی امید «بلوگرانا» برای کسب عنوان قهرمانی

تیم فوتبال بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگای اسپانیا به مصاف وایادولید می‌رود.

//بازی فوتبال بارسلونا – وایادولید/ کورسوی امید «بلوگرانا» برای کسب عنوان قهرمانیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگای اسپانیا با انجام ۳ بازی امشب آغاز می‌شود که در مهمترین دیدارها بارسلونای رده دومی برای رسیدن به صدر جدول میهمان وایادولید است و اتلتیکو مادرید رده سومی از رئال بتیس پذیرایی می‌کند.

وایادولید – بارسلونا/ کورسوی امید برای آبی اناری‌ها

رقیب امشب بارسلونا از ۱۲ بازی لالیگایی اخیر خود مقابل این تیم، ۱۱ بار بازنده بوده و تنها یک بار در سال ۲۰۱۴ با یک گل به برتری رسیده است.

وایادولید بیش از هر تیم دیگری در لالیگا، در خانه خود مقابل بارسا متحمل شکست شده است. آن‌ها از ۴۳ بازی خانگی، ۲۱ بار از بارسلونا شکست خورده اند.

این ۲ تیم یک بار دیگر در هفته سی و ششم لالیگا در سال ۱۹۹۲ با هم بازی کردند که بارسایی‌ها با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسیدند. این نتیجه، بدترین عملکرد وایادولید در تاریخ بازی‌های خانگی این تیم محسوب می‌شود.

سرجیو گانزالس، سرمربی وایادولید، هر ۵ بازی اخیر خود مقابل بارسا را واگذار کرده که ۲ بازی هدایت اسپانیول را برعهده داشته و ۳ بار هم با وایادولید، طعم شکست مقابل غول اسپانیا را چشیده است.

در آن سوی میدان هم بارسا این روز‌ها نتایج خوبی در بازی‌های خارج از خانه کسب نمی‌کند و از ۹ بازی اخیر خارج از خانه، تنها ۳ بار پیروز از میدان خارج شده است. ۴ تساوی و ۲ شکست نیز در کارنامه این تیم ثبت شده است.

آنتوان گریزمان، بازیکن بارسلونا، تاکنون ۴ بار موفق به گشودن دروازه وایادولید شده است. این گل‌ها ۳ بار با پیراهن سوسیداد و یک بار هم با پیراهن اتلتیکو مادرید بوده است. لیونل مسی، آقای گل کنونی رقابت‌های لالیگا نیز، در ۲ بازی اخیر خود مقابل وایادولید، ۳ بار گلزنی کرده است.

کیکه ستین، سرمربی کنونی بارسا هم، زمانی که در سال ۲۰۱۸ هدایت رئال بتیس را برعهده داشته، مقابل وایادولید شکست خورده است.

//بازی فوتبال بارسلونا – وایادولید/ کورسوی امید «بلوگرانا» برای کسب عنوان قهرمانی


بیشتر بخوانید


فرانکی دی یانگ، جونیور فیرپو، عثمان دمبله و ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت و آنسو فاتی به دلیل محرومیت بازی امشب را از دست داده اند و حاتم بن عرفا از وایادولید هم به همین دلیل تیمش را در این دیدار همراهی نمی‌کند.

 اتلتیکو مادرید – رئال بتیس/ تقابل شاگردان سیمئونه با آندلسی‌ها

اتلتیکو تحت هدایت سیمئونه در ۱۴ تقابل خود مقابل بتیس تنها یک بار بازنده بوده و ۱۰ بار هم برنده از زمین بازی خارج شده است. بازی امشب به میزبانی مادریدی‌ها برگزار می‌شود و در ۶ بازی قبلی که اتلتیکو میزبان بوده، به جز یک تساوی، ۵ بار حریف را شکست داده است.

رئال بتیس، یکی از تیم‌های آندلس است و مادریدی‌ها در ۲۱ بازی قبلی خود مقابل تیم‌های این منطقه از اسپانیا، تنها یک بار در سال ۲۰۱۹ (بتیس) بازنده بوده اند. بتیس هم در ۱۰ بازی قبلی خود با تیم‌های مادریدی ۵ بار بازنده بوده و تنها یک برد به دست آورده است.

اتلتیکو مادرید با ۶۳ امتیاز (هم امتیاز با سویا) رده سوم جدول را در اختیار دارد و بتیس هم با کسب ۴۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول است.

//بازی فوتبال بارسلونا – وایادولید/ کورسوی امید «بلوگرانا» برای کسب عنوان قهرمانی

در این بازی فلیکس، خیمنز و ورسالیکو از اتلتیکو به دلیل مصدومیت حضور ندارند.

دیگر بازی حساس این هفته بین تیم‌های گرانادا و رئال مادرید بامداد سه شنبه برگزار می‌شود.

دیگر بازی‌های این هفته لالیگا:

  • اوساسونا – سلتاویگو
  • اسپانیول – ایبار
  • لوانته – بیلبائو
  • لگانس – والنسیا
  • سویا – مایورکا
  • ویارئال – سوسیداد
  • آلاوس – ختافه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار