فعالیت ۱۸ مرکز برای ارائه خدمات سطح دو به بیماران کرونایی در مشهد+تصویر

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۱۸ مرکز سطح ۲ در مشهد فعال است و خدمات تمامی این مراکز به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۱۸ مرکز سطح ۲ در مشهد فعال است که از این تعداد ۴ مرکز آن ویژه اطفال بوده و ۱۴ مرکز دیگر ویژه عموم مردم است و خدمات تمامی این مراکز به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

او در خصوص نوع خدماتی که در مراکز سطح ۲ ارائه می‌شود، افزود: در این مراکز کلیه خدمات در حوزه‌های آزمایشگاهی، درمانی و رادیولوژی به مراجعین ارائه می‌شود و افراد می‌توانند به نزدیک‌ترین مرکز به محل سکونتشان مراجعه کنند.
 

بیشتربخوانید:


دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی برنامه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرا می‌شود، ادامه داد: خدماتی که مراکز سطح ۲ ارائه می‌دهند خارج از برنامه‌های مصوب تدوینی و ابلاغی نیست و در تمامی این مراکز متخصصان حضور دارند و در هر گروه مواردی که مشکوک یا مثبت کرونا باشند با تجویز پزشک در منزل مراقبت و درمان می‌شوند.

انجیدنی با بیان اینکه بیمارانی که به مراکز سطح ۲ مراجعه می‌کنند تحت معاینه‌های تخصصی و کامل قرار می‌گیرند، بیان کرد: کلیه اطلاعات بیمارانی که به مراجع سطح ۲ مراجعه می‌کنند در سامانه سینا ثبت می‌شود تا آخرین وضعیت حالی بیماران برای پزشکان قابل مشاهده باشد و در صورت نیاز اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
فعالیت ۱۸ مرکز برای ارائه خدمات سطح دو به بیماران کرونایی در مشهد+تصویر
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار