تولید محتوای الکترونیکی در حوزه عفاف و حجاب

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی، نیازمند تولیدات محتوایی الکترونیکی در زمینه عفاف و حجاب هستیم.   

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در جلسه ستاد عفاف و حجاب آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اهمیت موضوع عفاف و حجاب گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی و اقبال اجتماعی از این فضا، نیازمند تولیدات محتوایی الکترونیکی در زمینه عفاف و حجاب هستیم.

او با بیان اینکه امروز دانش آموزان تشنه محتوا‌های نو در این زمینه هستند و باید همه دستگاه‌های ذیربط به این حوزه ورود کنند، افزود: رعایت مولفه‌های عفاف و حجاب باید جزء شاخص‌های انتصاب مدیران مدارس باشد.


بیشتر بخوانید


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری آنچه در مورد فعالیت‌های فرهنگی باید وجود داشته باشد، حس فرهنگی است که به نوع ارتباط فرد با مولفه‌های مربوطه مرتبط است.

شعبانی افزود: همکاران فرهنگی باید در زمینه عفاف و حجاب دغدغه‌مند باشند و این را به عنوان اصلی‌ترین رویکرد تربیتی در دستور کار فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی قرار دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار