توصیه بهداشتی پهپادها در آسمان کره جنوبی

بیش از ۳۰۰ پهپاد برنامه‌ریزی شده با گردهمایی در آسمان پیام‌های بهداشتی لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را به نمایش در آوردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا مقامات کره جنوبی تصمیم گرفتند در اقدامی جالب و متفاوت پیامی مفهومی را به گوش شهروندانشان برسانند. طی این پیام بیش از صد پهپاد در سئول جمع‌آوری شده و سپس نمایشی گروهی را اجرا کردند تا به دنبال شیوع ویروس کرونا، مخاطبین خود را آگاه‌تر سازند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، حداقل ۳۰۰ دستگاه پهپاد برنامه‌ریزی شده و برای اجرای نمایش به پرواز درآمدند. این مراسم شامل پیام‌های مهم در رابطه با شیوع ویروس کرونا همانند پوشیدن ماسک، شستن دست‌ها و حفظ فاصله اجتماعی بود. این پهپادها ابتدا تصویر ماسک‌ها را به نمایش درآوردند که به سرعت شکل دست‌های در حال شست‌وشو را به خود گرفت.

این نمایش ده دقیقه‌ای برای آگاه‌سازی شهروندان کشور صورت گرفته بود و در آخر نیز با پیام تشکر از کسانی که شرایط را درک کرده و قوانین را رعایت می‌کنند به پایان رسید. گفتنی است؛ برنامه‌ریزی این نمایش به هیچ عنوان تبلیغ نشده بود چرا که مقامات کشور ترجیح می‌دادند شهروندان در خیابان‌ها جمع نشوند.

در ادامه ویدئو منتشر شده از نمایش پهپاد‌ها در آسمان را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
فكر خوبيه قبلنا هم با هواپيما اطلاعيه ميريختن رو سر مردم
الانم بايد با هليكوپتر اطلاعيه ماسك و هواكش بريزن رو سر ملت تا جدي بگيرن
كلا بايد كار تبليغاتي خيابوني زياد كرد مخصوصا موقع شلوغي خيابونا
آخرین اخبار