دستگیری ۲ کلاهبردار میلیاردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار میلیاردی در فضای مجازی خبر داد.

 کلاهبرداری میلیاردیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:در پی وصول شکوایه‌ای مبنی بر کلاهبرداری از طریق فضای مجازی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

او  ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند ۲ متهم غیر بومی و ساکن یکی از استان‌های همجوار با ایجاد صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعتماد افراد را برای انجام اقدامات غیر قانونی جلب و از آنان اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

سردار جهانبخش افزود: ماموران پس از شناسایی متهمان در یکی از استان‌های همجوار با اخذ نیابت قضائی به محل سکونت آنان اعزام و هر دو متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پس از دستگیری متهمان و در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهمان به این شیوه از هزار نفر با درخواست واریز وجه به نام افراد دیگر بیش از ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: به تماس‌های تلفنی که از آن‌ها درخواست مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز می‌نمایند توجه نکنند و موضوع را سریع به پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir یا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.