میرزابیگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

ابتلای ۹ هزار پرستار به کرونا در بیمارستان‌ها

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: براساس آمار موجود ۹ هزار نفر از پرستاران در بیمارستان‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند.

محمد میرزابیگی رئیس کل سازمان نظام پرستاری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استخدام ۳ هزار نیروی پرستار، اظهار کرد: با شیوع کرونا، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و همچنین کمبود نیروی پرستار دوباره مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر چه در موج دوم باشیم چه در ادامه موج قبلی، نکته مهم آن است که کرونا توانسته بار دیگر بیشترین ظرفیت تخت‌های بیمارستانی را اشغال کند. از مردم خواهش می‌کنم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی هم به خودشان هم به مدافعان سلامت رحم کنند؛ زیرا کادر درمان دیگر توانی برای ادامه کار ندارند.

او ادامه داد: آماری که به دست ما رسیده این است که حدود ۹ هزار نفر از پرستاران ما مبتلا به کرونا شدند. حدودا ۷۰ هزار پرستار برای ۱۴۰ هزار تخت دولتی داریم که به ازای هر تخت بیمارستانی حدود ۰/۸ نیروی پرستار در حال خدمت به بیماران هستند. بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ درصد این پرستاران مدت هاست که به دیدار خانواده‌های خود نرفته اند، تا بتوانند موجب قطع زنجیره انتقال ویروس کشنده کرونا شوند، اما با این تعاریف مردم همچنان به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ادامه می‌دهند که کادر درمان بیشتر در معرض کرونا قرار بگیرند. مقیم بودن  چند ماهه پرستاران در بیمارستان به معنی روبه رو شدن با  خستگی زیاد جسمی، روحی و روانی و همچنین گذراندن بیشترین زمان در کنار بیماران کرونایی است.

نیرو پرستار

میرزابیگی تصریح کرد: همین امر موجب شده است تا ۹ هزار نفر از این پرستاران به کووید ۱۹ مبتلا شوند و ما با کمبود نیرو رو به رو شویم. در حال حاضر از این ۹ هزار نفر، بالغ بر ۴ هزار نفر هستند که با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند و عملا از چرخه خدمت خارج شده اند. این ۴ هزار نفر از نیروهای پرستار متخصص و با سابقه، همچنین ماهری تشکیل شده است که می‌توانستند تعداد زیادی از تخت‌های بیمارستانی را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهند.

صدور مجوز استخدام ۳ هزار پرستار از سوی سازمان برنامه و بودجه

او گفت: اگر مردم به طور جد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، حتما  اختلالی در کار کادر درمان ایجاد خواهند کرد و همین امر موجب می شود که ما به آرامی نیروهای حاذق خود را از دست دهیم. اگر محدودیت ها به سرعت  برداشته نمی شد و مردم هم بیشتر به  پروتکل های بهداشتی مانند زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، نرفتن به مسافرت توجه داشتند حتما می توانستیم به سرعت با این ویروس کشنده  مقابله کنیم. در حال حاضر که مجوز استخدام ۳ هزار پرستار از طرف سازمان برنامه و بودجه داده شده است به سرعت مورد بررسی قرار می گیرد  تا بتوان جای آن ۴ هزار نفری که از گردانه خدمت خارج شده اند را پر کرد.

تزریق ۱۰ هزار نیرو پرستار


بیشتر بخوانید


میرزابیگی بیان کرد: امیدواریم که به کارگیری این ۳ هزار نفر به سرعت انجام شده و مشمول استخدام کوتاه مدت نشود. نکته مهم این است که به این موضوع سرعت داده شود؛ زیرا هرچه سرعت دهی بالا باشد نیرو‌ها سریع‌تر می‌توانند به مردم خدمت کنند.

او گفت: پرستاران لیستی به عنوان اضافه کار و کارانه در سیستم بیمارستان ها دارند که ما مجبور هستیم به دلیل کمبود‌ شدید نیرو از آنها بخواهیم که اضافه کار بایستند، که البته حقوق این اضافه کاری را سیستم بین ۷ تا ۱۷ ماه پرداخت می کند.

نیرو پرستار

میرزا بیگی ادامه داد: باید مسئولان بدانند  که اگر بخواهیم فرصتی  به پرستاران بدهیم تا کمی سبک تر خدمت کرده و فشار کاری از روی آنها برداشته شود، باید حدود  ۱۰ هزار نیروی پرستار به سیستم تزریق شود. امیدواریم که تمام این  اعلام و ابلاغ‌ها هر چه سریع‌تر به مرحله عمل برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۶ تير ۱۳۹۹
اگه روی جوون سرمایه گذاری میکردن هیچ جوونی بیکار نمیموند و امار جرم و جنایت پایین میامد ولی افسوس توی کشور خودمون اصلا به جوونا اهمیت نمیدن همه پستا بازنشسته ها اشغال کردن و جای کار کردن جوونا گرفتن کسانی که باز نشسته شدن باید دوباره به کار نگیرن و جوون جایگزین کنن ولی متاسفانه توی ایران هر بازنشسته ای دو سه جا کار میکنه باید قانون اصلاح بشه تا به سن بازنشستگی رسیدن با جوون جایگزین کنن نه که بمونن سر کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۲۶ تير ۱۳۹۹
كار تو بخش كرونا = خودكشي محض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۹
خدای مهربان همه کادر درمان رو حفظ کنه و مراقبشون باشه چون اگر همه این ها از بین ما برن ما کردم هم تک تک جان خودمون از دست خواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
ابتلای ۹هزار معلم در خانه به زخم بستر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۸ ۲۵ تير ۱۳۹۹
کنکور برگزار کنید درست میشه
خدا به خیر کنه بعدش رو
سراسری دکترا ارشد دستیاری ازمونای وزارت بهداشت تیزهوشان اووووو
بعدش فاجعه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام با این همه بحران های زیاد تو کشور ،باید استخدامی های شغلهای درمانی بیشتر باشه،معلم ،کارمند وشغلهای دیگه مجازی میتونه باشه ولی کادر پزشکی باید مستقیم بالای سرمریض باشه ،گروهای امداد هم باید بیشتر باشه،ماشاالله سیل و زلزله زیاد داریم،این همه جوون بیکار توخیابون پرسه میزنند ،جذب بسیج بشن یه کار مفید برای جامعه انجام بدهند،ای مسئولین روی جوونها سرمایه گذاری کنید وگرنه کشور به نابودی کشیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
من پرستار با 20 سال سابقه بیمارستان موسوی زنجان مجبور شدم با بیماران کرونایی کار کنم ،بدون ماسک 95 و لوازم حفاظتی ،هم خودم هم خانواده ام کرونا گرفتن در صورتیکه یه عده که اصلا از اتاقشون بیرون نیومدن ، به عنوان سوپروایزر ورئیس میلیونها پاداش وحق کرونا واضافه کاری دریافت کردن . کسی نیست به داد ما تو زنجان برسه .
Iran (Islamic Republic of)
mino
۱۶:۱۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
خبر نگاران محترم خواهشا سیر مبتلا در کشور خودمون رو با چن کشوری که امارشون به علت تراکم بیش از حد افراد کشورشونبالا میره مقایسه نکنین .. چون خیلی از مردم کشورمون زود باور هستند و با اعلام این که دیگر کشور ها بد تر از ما هستن فک میکنن کشور ما بهترین تدابیر و محافظت رو تدارک دیده و خیلی خوب داره عمل میکنه .
اگه میخواین مقایسه کنین نسبت به کشور هایی مقایسه کنین که امارشونو خیلی پایین اوردن یا تمام کردن مبتلای روزانشون که الحمد اله خیلی هم کم نیستن ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
خدا کمکشون کنه اما کم کم دارن استعفا میدن جونشون مهمتره وقتی دولت هیچ کمکی بهشون نمیکنه لااقل بیشتر سختگیری کتید ایی بیچاره ها هم نفس بکشن دلتون برا اینا بسوزه لااقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
خدا کمکشون کنه اما کم کم دارن استعفا میدن جونشون مهمتره وقتی دولت هیچ کمکی بهشون نمیکنه لااقل بیشتر سختگیری کتید ایی بیچاره ها هم نفس بکشن دلتون برا اینا بسوزه لااقل
Canada
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
کادر درمان نگران نباشند...
۳۱ مرداد با مدد الهی کادر درمان را شکست میدهیم...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
از یه دیدگاه این مایه ی تاسف هست. سیستم سلامت یک کشور باید اینقدر قوی باشه که بیمارستان امن ترین مرکز برای جلوگیری از بیمارهای واگیر باشه، کادر درمان نباید مبتلا میشدن، اینکه این حجم از کادر درمان مبتلا میشن یعنی اینکه سیستم نظام سلامت ما پر ایراده که اول نتونسته از خودش محافظت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
دكتر و پرستارا هم فداي ندونم كاري اينا شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
پرستاران وپزشکان اگرکارمی کردندتا الان حداقل آمارها کم شده بود قبل از کرونا هم خدای نکرده کسی بیمار می شد وبه بیمارستان می رفت غیراز وصل سرم وعدم توجه به بیمارکاردیگری نمی کردند به طوریکه اگرهمراهان به دادبیمارنمی رسیدند مرگ بیمار حتمی بود چندباراین مساله برایم پیش آمده که می گویم خدا ازسرتقصیرات کادردرمان بگذرد این کرونا نتیجه کم کاری شماست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
اگر شما انسانیت داری نه بعنوان یک پزشک یا پرستار بلکت بعنوان یک نیروی کمکی بیا تو بیمارستان حقوق منن همش مال تو.
Iran (Islamic Republic of)
پرستار ICU
۰۸:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۹
واقعا آدم بعضی نظرات رو می بینه، با خودش فکر میکنه من واقعا به خاطر همچین آدم های کوته فکر و ساده لوحی چرا جون خودمو به خطر بندازم؟؟؟
مطمئن باش اگر پرستارا و پزشکا و بقیه کادر درمان کار نمیکردن، این همه مبتلا نمیشدن و این همه کشته نمیشدن. بعدشم آدم های کوته فکری چون شما که رعایت نمیکنن و همه رو مقصر میدونن به جز خودشون، بعد از ابتلا به کرونا میان بیمارستان، نه قبل از کرونا! شما برای اینکه بفهمی که سیستم پزشکی داره کارشو خوب انجام میده یا نه، ببین از بین مبتلایان چند نفر اومدن بیمارستان و خوب شدن و چند نفر فوت کردن؟ بیمارستان سطح دو پیشگیری هستش نه سطح یک!
Russian Federation
مهری
۱۳:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۹
دولت برای پرستاران فقط فشار کاری و بدبختی است چرا حقوق پرستارا زیاد نمیشه چه قشری تو این جامعه جون خودشو به خطر انداخته غیر از پرستارا
-
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
بهداشت و درمان واقعا مظلوم واقع شده است
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۲:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
خدایا خودت کمکشون کن پس چرا مسئولین همه خوابن چرا کاری نمیکنن چرا باید فقط ما پزشک ها وپرستارها رو ازدست بدیم بخدا بخدا همه ی ما مدیون این عزیزان هستیم مسئولین یکم از ایناها یاد بگیرن که جونشون رو گذاشتن برای نجات مردم ...مردم عزیز خواهشا خواهشا بخاطر این عزیزان رعایت کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
اگه دکتر نمکی و رییس سازمان سنجش با بچه هاشون بیان چهارساعت بشینن بین داوطلبا ماسکم بزنن اشکالی نداره تعویق نندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
وقتی میگیم کادر درمان یعنی پرستارا بیشترین زحمت رو میکشن پولش رو دکترها به جیب میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
فکر میکنی دکترها بیکار نشستن یه جا هیچ کاری نمیکنن! بدبخت اون دکتره کلی زحمت کشیده شده دکتر،کارش رو هم بلده و به اندازه کافی هم تو این وضعیت زحمت میکشن، چی می گی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۲۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
با سلام من خودم یو متخصص هستم یکسال هست کارانه به من نداده اند .کارانه من ماهانه بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان هست .باور نمیکنید لطفا به من پیام بدید من به حسابداری بیمارستان شماره حساب شما را میدم .شما در عوض ماهی یک میلیون به من به عنوان طلبهایی که دارم .بپردازید .پولی هم اگر باشه تو دانشگاه بین خودشون تقسیم میکنند.پزشک و پرستار هم فرقی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
وقتی میگیم کادر درمان یعنی پرستارا بیشترین زحمت رو میکشن پولش رو دکترها میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۲:۳۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام
من در یک مرکز درمانی کار میکنم .
اسفندماه علی رقم رعایت پرتکلهای بهداشتی به کرونا مبتلا شدم .متاسفانه وقتی متوجه بیماری شده بودم که همه اعضای خانواده ام را مبتلا کرده بودم .
به شدت..... وبه شدت.... مسری است .
خیلی برامون سخت گذشت...
شانس آوردم که علی رقم بیماری زمینه ای بهبود پیدا کردم .
مردم عزیز ومسولین محترم...
مطمئن هستم باهمین روند پاییز دوباره مبتلا میشوم( .بدلیل نوع کارم)
از شما دعای خیر دارم .
اگر از بنده راهکار میخواهید
فقط اینو بگم که ساختار ضعیف فرهنگی واقتصادی ومدیریتی کشور را ترمیم کنید .
مسولین محترم
لطفا کشور را بادیگر کشورها مقایسه نکنید .کشور ما ایران هنوز جوان است .
بخاطر جوان بودن ایران تلفات کمتری نسبت بدیگر کشورها داشتیم
حلالم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رز
۱۲:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام ما تو استان گیلان هستیم شهرستان رودسر بیمارستان شهر ما تست کرونا نمیگیره میفرسته لاهیجان بعد تست کرونا میگن هست ۷۰۰تومن واقعا ادم از کجا ۷۰۰برای آزمایش بیاره شما که هیچی رو رسیدگی نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۲۱ ۲۵ تير ۱۳۹۹
نرخ بازگشایی ارزوقتی بیست وپنج هزارتومان باشداین اتفاق رخ میدهدآخرین بارپارسال13500تومان فروختم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۱ ۲۵ تير ۱۳۹۹
با این وضعیت هنوز هم نیروهای شرکتی دانشگاه های علوم پزشکی بلاتکلیف بدون تبدیل وضعیت باقی موندند تو را خدا پيگيري کنید تو را به جون هر کی رو که میپرستید
Iran (Islamic Republic of)
علي حيدري
۱۱:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۹
برادران و خواهران پرستار فرشته سفيد پوش نجات خسته نباشيد من دستان زحمت كش شما را از راه دور مي بوسم و دعا مي كنم هميشه سالم باشيد و دعاي شفاي كليه بيماران و پرستاران را از خداوند متعال خواستارم
من هم كارگز هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ تير ۱۳۹۹
حالا بنده های خدا اینا استخدام نیستن نیروی شرکتی هستند، تنها پرستاران نیستن کادر درمان از تاسیسات بگیرتاخدمات ومنشی وحداقل استخدامشان کنید جواب زحماتشان بدید ....واقعا جای خجالت‌ داره برای وزارت بهداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ تير ۱۳۹۹
حالا بنده های خدا اینا استخدام نیستن نیروی شرکتی هستند، تنها پرستاران نیستن کادر درمان از تاسیسات بگیرتاخدمات ومنشی وحداقل استخدامشان کنید جواب زحماتشان بدید ....واقعا جای خجالت‌ داره برای وزارت بهداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
چون خیلیا استعفا دادن مجبورن نیروی جدید بگیرن .. بیچاره ها خسته شدن وقتی دولت هیچکاری واسه مهارش نمیکنه اینا هم استعفا میدن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۴۴ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام ،

در ۱۸۰ روز .
-
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
خدا عوضشان بدهد
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
یا پرستاران رعایت نمیکنند یا رعایت در مقابل این ویروس بی فایده است ضمنا چرا زمانی که روزانه 1400 تا 1500 نفر گرفتار میشدند 50 تا 70 نهر میمردند ولی الان با 2300 نفر 200 نفر گیر گار گجاسن که کتمان میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۵ تير ۱۳۹۹
هرکشوری که باچین ارتباط زیاد داشته، تعداد مبتلا به کرونادران کشور هم زیاد خواهد بود!؟! ایران هم که علی ماشاالله به ارتباطش با چین!؟! ؟ حالا هم که پیمان 25 ساله بسته، خدا به ما مردم رحم کنه!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۹
خدا شفت بده دمشون گرم پرستار ها رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک اگه موثر بود اینهمه مبتلا نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک اگه موثر بود اینهمه مبتلا نداشتیم
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۵ تير ۱۳۹۹
پول ماسک موثر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
عزیزم پرستارا ودکترا هم رعایت می کردن ولی باز گرفتن چه ربطی داره
Germany
کارمند
۱۱:۱۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
جناب میرزا بیگی این حرفهای تکراری را ولش کن همه بلدن بحث پول فقط امید میاره بحث فوق العاده ویژه فقط خوبه شما که الی ماشاالله حقوق ومزایا دارید
Iran (Islamic Republic of)
Hamed
۱۰:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۹
خدا به همه‌ی پرستارهای خوب و جان برکف سلامتی و عاقبت بخیری بده
تو این روزای کرونایی واقعا کارشون سخته،با رعایت کردن من و شما کار اوناهم آسون‌تر میشه
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۱۰:۵۱ ۲۵ تير ۱۳۹۹
باید مستندی تاثیر گذار درموردایثار نیروهای پرستاری و درمانی تولیدوبخش شود تا مردم بهترشرایط رادرک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۰:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۹۹
واقعا شرمنده کادر درمانی اللخصوص پرستاران عزیز هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۰:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۹۹
واقعا شرمنده کادر درمانی اللخصوص پرستاران عزیز هستیم .
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۵ تير ۱۳۹۹
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۲۸ ۲۵ تير ۱۳۹۹
ده هزار نفری که سال 98 ازمون استخدامی برگزار شد هنوز سرکار نرفتن
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
زنده که هستن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۲۸ ۲۵ تير ۱۳۹۹
ده هزار نفری که سال 98 ازمون استخدامی برگزار شد هنوز سرکار نرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
تبصره 4 و شرکتی ها چی شد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۱۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
به نظر من دولت که میخواد حقوق و مزایای پرستاران که شیفت اضافه وایمیستن زیادتر بده یا اضافه کاری بده بیاد نیروی جدید استخدام کنه و همون اضافه کاری و مزایا رو بده به نیروهای جدید تا نیروهای قدیمی یک استراحتی بکنن یا کارشون سبک بشه. کار سختی به نظر نمیاد این برنامه ریزی.
Iran (Islamic Republic of)
yaser
۱۰:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام مردم عزیز و گرامی لطفا رعایت کنید و بترسید از روزی که کادر درمان خسته تر از این بشن اگر امار ابتلای پرسنل همینجوری بره بالا عملا سیستم درمانی کشور فلج میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
اینا سرمایه ملی هستن . پرستاران مهربان عزیز جانان دل
دست یکایکتونو می بوسم


و ننگ به چین با اون ویروسشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
من ماسک میزنم توام ماسک بزن تا آروم آروم کادر درمانمان را از دست ندهیم
Canada
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
اقای ترامپ هم که اعتقاد به ماسک نداشت
حالا فهمیده باید ماسک بزند
اون‌موقع متعقد به ماسک نبود
چونکه ماسک برای بیمارستان هم کم بود
اصلا متوجه نمیشوم چرا هم وطن ها برای سلامتی خود و خانواده و هم وطن ها ماسک نمیزنند.
می فهم .گرما است و سخت است
ولی خدای نکرده .از مردن بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
والا هنونموقع که من سر کار بودم کمبود نیرو بود حالا که دیگه هیچی تازه استاندارد هم نبود مثلا به جای دو تا مریض یه پرستار هشت یا نه تا مریض با یه پرستار خیلی بد بود تازه بعضی هاشون هم اینقد بدحال بودند... حالا هم که چهار سال طرح گذراندم دوسال بهداشت و ترک اعتیاد کار کردم کار گیرم نمیاد ازمون هم که قبول نشدم دریچه قلبمم مشکل داره بخش کرونا قبولم نمیکنن ... دوس داشتم به هموطنانم کمک کنم فعلا بیکارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
با سلام
خواهشا به فکر معلم ها هم باشید. به خدا در مسیر رفت و آمد به روستاها هم سالانه معلمان زیادی جان خود را به خاطر حوادث رانندگی از دست می دهند. معلمان زیادی با مدرک دکتری تخصصی در روستاها خدمت می کنند. که نصف کارشناسان مراکز دیگر چون بهداشت و بانک و.... حقوق ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۹
از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
؟؟؟
۰۹:۳۸ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام اونوقت همش صحبت از افزایش حقوق معلماس آخه پرستارا دارن جون میدن این وسط معلما توی خونه نشستن هر روز هم خبر فوق العاده ویژه!رتبه بندی خدمات کشوری و.... معلماس اونوقت خیلیا فکر میکنن پرستارا دارن مثل پزشکا حقوق میگیرن بخدا الان معوقات پارسال مونده و قرارداد ۸۹روزه بستن با پرستار یعنی بعدش برو به سلامت طرح تعرقه گذاری خدمات پرستاری یه قانونهههه ۱۵سال پیش تصویب شد هنوززز اجرا نشده آخههه تا کی ظلم ابتلای پرستار در محل کار و عوارض این بیماری تا سالها باهاشونه ما پرستارا داریم وظیفمونو انجام میدیم قبول ولی قرار نیست تبعیض و ظلم رو هم بپذیریم!!!!!
-
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۵ تير ۱۳۹۹
اقای دکتر.این روزها تمام حمایت وزارتخانه فقط شده پزشک وپرستار .و مدافعان سلامت از کارشناسان بهداشتی تا بهورزان ومراقبین سلامت همانند معلمان زحمت کش در منزل دراز کشیدند و کار پیشگیری وکنترل و معرفی به بیمارستان ونمونه گیری و... اصلا انجام نمیدهند وفقط پرستاران زحمت میکشند و کارهای ذکر شده را انجام میدهند بازم از همه ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۶ تير ۱۳۹۹
کادردرمان بجرمحدودکارمیکنندالان رییس هابیمارستانهایی که حقوق نجومی میگیرندکجای کارند؟