انحلال تیم بسکتبال ذوب‌آهن کذب محض است

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت:انحلال تیم بسکتبال ذوب‌آهن به هیچ وجه صحت ندارد واین تیم فصل آینده در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه شایعه انحلال تیم بسکتبال ذوب‌آهن کذب محض است، اظهار داشت: این روز‌ها در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها، شاهد شایعات و اخبار کذبی مبنی بر انحلال تیم بسکتبال پرافتخار و قدیمی باشگاه ذوب‌آهن هستیم که متأسفانه گا‌ها مغرضانه نیز به نظر می‌رسد.

او ادامه داد: به صراحت اعلام می‌کنم که چنین شایعاتی به هیچ وجه صحیح نبوده و فصل آینده نیز تیم بسکتبال ذوب‌آهن را در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران خواهیم داشت.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم که برای فصل آینده یک تیم قدرتمند و در حد نام باشگاه ذوب‌آهن آماده کرده و در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شرکت دهیم.

او اضافه کرد: ضمن تشکر و تقدیر از رسانه‌های صادق که همواره به عنوان یار دیرین و با بیان حقایق، به ورزش کشور کمک می‌کنند، از برخی رسانه‌ها به‌ویژه در فضای مجازی گلایه‌مندیم که با پخش شایعاتی دروغ و کذب، موجب تشویش اذهان عمومی شده و فشار مضاعفی را بر باشگاه‌ها و دست‌اندرکاران فوتبال کشور وارد می‌کنند. از همه اهالی رسانه عزیز و گرانقدر تقاضامندیم که اخبار واقعی و درست را از اینجانب به عنوان سخنگوی رسمی باشگاه یا از روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه دریافت کنند.


جمشیدی بیان کرد: دارکو بییدوف مهاجم صربستانی تیم فوتبال ذوب‌آهن که به علت شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال ایران به کشور خویش بازگشته و تاکنون به علت محدودیت پروازی موفق به بازگشت به ایران نشده بود، صبح امروز به اصفهان رسید و از امروز عصر در تمرینات تیم فوتبال باشگاه حاضر خواهد بود.

او ادامه داد: همچنین میلیچ چرچیچ مربی صربستانی تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز که به دلیل همین شرایط ذکر شده به کشور خود بازگشته بود، به ایران بازگشته و ایشان نیز از عصر امروز بر سر تمرینات تیم فوتبال حاضر می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.