وضعیت قرمز کرونا در اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متاسفانه علی‌رغم توصیه‌ها و هشدار‌های بهداشتی مبنی بر وضعیت هشدار کرونا در استان اردبیل، سرانجام شهرستان اردبیل وارد وضعیت قرمز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  محمدرضا رضایی‌بنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متاسفانه علی‌رغم توصیه‌ها و هشدارهای بهداشتی مبنی بر وضعیت هشدار کرونا در استان اردبیل، سرانجام شهرستان اردبیل وارد وضعیت قرمز شد.

او افزود: محدودیت‌های کرونایی از امروز در سطح شهر اعمال می‌شود که مردم مؤظفند به هشدارهای داده شده توجه داشته باشند که روز به روز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اردبیل رو به افزایش بوده و ظرفیت مراکز بستری استان تکمیل است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر با شرایط موجود و بی‌اهمیتی به مسئله مشکلات زیادی در استان به وجود آمده و شاهد آمار وحشتناک صعودی در استان هستیم به طوری که در  24 ساعت گذشته روند صعودی بستری بیماران نگران کننده شده است.                             

رضایی‌بنا تصریح کرد:  شهرستان‌های نمین، نیر و سرعین پیش از این در وضعیت قرمز بودند که اردبیل نیز به جمع این شهرستان‌ها پیوست.

او افزود: انتظار ما از مردم این است که برگزاری مراسم‌ها را لغو کرده و به اثرات منفی مراسم‌ها بیندیشند که یک شادی چگونه به عزا تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.