آمادگی ساوجی‌ها برای میزبانی از پایتخت نشینان

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه از آمادگی تیمش برای میزبانی از بادران تهران خبر داد.

محسن عاشوری سر مربی تیم فوتبال خوشه طلایی ثنای ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: بازی فردا درمقابل بادران از حساسیت ویژه‌ای برای تیم خوشه طلایی برخوردار است.

محسن عاشوری افزود: تست کرونای همه بازیکنان و کادر فنی منفی اعلام شده است و تیم ما از آمادگی بهتری نسبت به روز‌های گذشته برخوردار است.

او از آمادگی تیم خوشه طلایی برای میزبانی از تیم بادران تهران خبرداد واضافه کرد: شرایط بهتری نسبت به بازی قبل بر تیم حاکم است و فقط یک نفر در بازی فردا چهار کارته داریم که با توجه به وضعیت تیم در جدول لیگ، این دیدار برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است.

سر مربی تیم خوشه طلایی ثنای ساوه با بیان اینکه تیم بادران دارای کادر فنی قوی و بازیکنان با سابقه لیگ برتر است اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از امتیاز میزبانی در زمین چمران و البته بدون حضور تماشاگر، فردا بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را تقدیم هوادران کنیم.

او بیان کرد: شیوع بیماری کرونا موجب شده تا پس از بازی در شیراز نسبت به قرنطینه و تست کرونای تیم مجددا اقدام کنیم که نتیجه‌ی آن منفی اعلام شده و فردا در سلامت و آمادگی کامل در انتظار کسب پیروزی هستیم.

خوشه طلایی ساوه هم اکنون با ۴۹ امتیاز بعد از مس رفسنجان، آلومینیوم اراک ومس کرمان در رده چهارم لیگ قرار دارد و فردا درهفته بیست و نهم، لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان نماینده فوتبال استان مرکزی در ساوه میزبان بادران است.

آلومینیوم اراک دیگر نماینده استان مرکزی هم که با ۵۱ امتیاز در فاصله ۶ امتیازی از مس رفسنجان صدر نشین لیگ در جای دوم جدول قرار دارد فردا در پایتخت با هوادارِ تهران ۳۹ امتیازی و رده نهمی مسابقه می‌دهد.

نمایندگان لیگ ِ یکی ِ فوتبال استان از ساعت ۱۹و پنجاه دقیقه یکشنبه ۲۲ مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.