هشدار مقامات فلوریدا: تخت خالی برای پذیرش کرونایی‌ها نداریم

مقامات فلوریدای آمریکا هشدار داده‌اند که بیمارستان‌های این ایالت دیگر ظرفیت خالی برای پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا را ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، در پی اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا در ایالت‌های مختلف آمریکا، سران فلوریدا هشدار دادند که ظرفیت بیمارستان‌های این ایالت برای پذیرش بیماران کرونایی در حال تکمیل و بحران تازه‌ای در پیش است.

بخش مراقبت‌های ویژه در ده‌ها بیمارستان در فلوریدا دیگر گنجایش لازم برای پذیرش بیمار مبتلا به ویروس کرونا را ندارند. طبق اطلاعات جدیدی که به دست آژانس مراقبت‌های بهداشتی آمریکا منتشر شده، تقریباً ۸۵ درصد از تخت‌خواب‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه در ایالت فلوریدا پر شده و تنها ۹۳۳ تخت‌خواب دیگر در بخش مراقبت‌های ویژه در این ایالت وجود دارد.

طبق گزارش هیل، ۴۳۵ مبتلا جدید به ویروس کرونا در روز جمعه در بیمارستان بستری شده، ثبت این شمار از بیمار در یک روز یک رکورد محسوب می‌شود. براساس همین آمار، حداقل ۵۲ بیمارستان در ایالت فلوریدا دیگر پذیرش بیمار ندارند.

فلوریدا در روز جمعه تقریبا رکورد شمار مبتلایان به ویروس کرونا را شکست، ۱۱ هزار و ۴۳۳ ابتلا به ویروس کرونا تنها در یک روز ثبت شده است.

همزمان با اوج‌گیری ویروس کرونا در تمام ایالت‌های آمریکا، روز جمعه بیش از ۶۸ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است. تلفات ناشی از ویروس کرونا در آمریکا هم از شمار سه میلیون نفر عبور کرده و زنگ هشدار را به صدا درآورده است. در حالی که برخی معتقدند که آمریکا درگیر موج دوم شیوع ویروس کرونا شده، آنتونی فائوچی، رئیس مرکز بیماری‌های عفونی آمریکا تاکید کرده که این کشور تا زانو در همان موج اول شیوع ویروس گیر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار