اولین گفت‌وگوی محمدرضا حیاتی بعد از حواشی مصاحبه جنجالی‌اش؛

اگر می‌خواستم از ایران بروم، سال‌ها قبل این کار را می‌کردم/ با اعلام خبر پایان جنگ تحمیلی خیلی‌ها سکته کردند

گوینده خبر سیما، درباره حواشی فعالیت‌ رسانه‌ای اخیرش توضیح داد.

حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حیاتی مجری باسابقه تلویزیون در آبادان متولد شده و تحصیلاتش را در این شهر گذرانده است. او سپس به تهران آمد و پس از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، در رشته علوم سیاسی ادامه تحصیل داد. حیاتی به زبان‌های مختلف علاقه دارد؛ به همین خاطر در حوزه زبان تحقیقات و جست و جوی بسیار کرده است. این بخشی از زندگی محمدرضا حیاتی است، اما موضوعی که بیشتر ما را ترغیب به گفت و گو با او کرد، حواشی بود که چند وقتی است گریبان گیر این مجری شده است و او را از میادین اجرا در تلویزیون دور کرده است؛ حواشی که بیشتر توسط یکسری افراد دامن زده شد تا ادامه کار این فرد را مختل کند.

در ادامه گفت و گوی ما با محمدرضا حیاتی را بخوانید:

آقای حیاتی؛ این مدت که در رسانه ملی حضور نداشتید حواشی بسیاری برای شما به وجود آمده است. یکی از این حواشی مهاجرت شما از ایران بود.

برخلاف حواشی به وجود آمده من در همین کشور عزیزمان ایران مشغول زندگی هستم. امیدوارم خدا به بنده سلامتی بدهد و در خدمت مردم باشم.

چند وقت است که در حوزه خبر حضور ندارید و حواشی فراوانی دور شماست. علت چیست؟

الان ۵ سال است که بازنشسته شده‌ام اما همکاری‌ام را با بخش خبر در صدا و سیما ادامه دادم. این اتفاق به دستور مسئولان صدا و سیما و علاقه خودم بود؛ چون به کار گویندگی خبر و این مدل ارتباط مردمی علاقه زیادی دارم. این اواخر در مصاحبه‌ با یک شبکه اینترنتی، مطالبی عنوان شد که شاید از نظر عده‌ای جالب نبود و باعث شد همکاری‌ام با صدا و سیما مدتی قطع شود.

مهاجرت محمدرضا حیاتی از ایران

آیا قصد رفتن به خارج از کشور را دارید؟

من اگر می‌خواستم از ایران بروم سال‌های قبل این کار را می‌کردم. مثلا زمانی که بچه‌های من کوچک‌تر بودند و می‌توانستم راحت‌تر مهاجرت کنم. البته مهاجرت به تنهایی اشکالی ندارد؛ مهاجرت نه یک فضیلت است نه جرم. مهاجرت در قرآن هم آمده است که اگر می‌توانید در جایی بهتر زندگی کنید، مهاجرت کنید. اما من کشورم و زندگی در ایران را دوست دارم. علاقه دارم که بین همین مردم و همین خاک زندگی کنم و نفس بکشم. البته منظورم این نیست که خارج از کشور زندگی بد یا خوب است، اما هر کسی خودش می‌تواند انتخاب کند که هر جای دنیا زندگی کند. من دوست دارم اینجا باشم.

اولین مصاحبه محمدرضا حیاتی پس از قطع همکاری با صدا و سیما/ بعد از قطع همکاری با صدا و سینما پیشنهادی از رسانه های خارج از ایران نداشتم

در چند وقت اخیر پیش آمده است که رسانه‌های مخالف و برخی رسانه‌های داخلی، پیشنهاد همکاری به شما بدهند؟

خیر؛ تا الان هیچ پیشنهادی از رسانه‌های آن طرف آبی به من داده نشده است.

مردم خیلی شما را دوست دارند. بعد از اینکه اتفاقات اخیر رخ داد، همه این سوال را می‌کردند که آقای حیاتی کجاست و چه مشکلی برایشان پیش آمده است. شما با وجود حواشی پیش آمده چه صحبتی با مردم دارید؟

هر کارمندی در سازمان صدا و سیما یا هر سازمان دیگری که مشغول کار است، دورانی دارد و سپس بازنشسته می‌شود. طبیعتاً من هم از نظر سازمانی و اداری بازنشسته شده‌ام و ۵ سال پیش باید می‌رفتم. اما از آن جا که جایگاه گوینده و مجری نسبت به یک کارمند متفاوت است، شاید بخواهند از خدمات و تجربیاتش استفاده کنند. دوستان لطف کردند که من باشم و علاقه هم داشتم که به همکاری ام ادامه دهم. به هر صورت اگر تصمیم گرفتند که بنده نباشم، من هم با ارادتمندی می‌پذیرم. با من تماس گرفتند و گفتند شما نباشید من هم گفتم چشم. من پنج سال پیش بازنشسته شدم و حالا اگر شما می‌گویید نباشم می‌پذیرم.

ماجرای مصاحبه گوینده خبر تلویزیون با یک برنامه اینترنتی

آیا بعد از آن مصاحبه اینترنتی، مصاحبه‌ دیگری نیز انجام دادید؟

خیر مصاحبه دیگری پس از آن مصاحبه انجام نشد. در آن مصاحبه نکات زیادی مطرح شد که شاید به برخی برخورده باشد. من خیلی در مورد مسائل و مشکلات مردم دغدغه دارم؛ چرا که خودم، جزو کوچکی از مردم هستم و همان مشکلاتی را که مردم تحمل می‌کنند من نیز تحمل می‌کنم. بیکاری جوانان، تورم، مشکلات اقتصادی و ... هست و در آن مصاحبه به این مشکلات اشاره کردم. فکر نمی‌کنم حرف بدی هم زده باشم، هر جایی باشم این حرف‌ها را می‌زنم. اگر کسی از این حرف هایم ناراحت می‌شود، من را ببخشد. مردم در کوچه و خیابان به من می‌گویند تو به عنوان روزنامه نگار و فعال رسانه‌ای که سابقه داری، این مسائل و مشکلات ما را در موقعیتی بیان کنید. من هم می‌گویم اگر فرصتی باشد حتما بیان می‌کنم، اما خود مسئولان هم مشکلات شما را می‌دانند و ان‌شاءالله دنبال راهکاری باشند که همه مردم ما، سرفرازانه و شایسته نام ایران و ایرانی زندگی کنند.

برخی زاویه گرفتند که شما در آن مصاحبه از خواننده‌ای حمایت کردید که پیش از این به امیر المومنین (ع) توهین کرده بود؟

من اصلاً در جریان این موضوع نبودم. آن مطلبی هم که عنوان کردم از این جهت که ترانه‌های آن خواننده را دوست دارم و با آن خاطره دارم، از نظر حرفه‌ای و هنری عرض کردم. وقتی آدم کار هنری را مثال می‌زند کاری ندارد که آن هنرمند از نظر عقیدتی و اخلاقی چگونه است. من یک نمونه را بار‌ها مثال زدم. آنتونی کویین یک هنرپیشه مسیحی بود که از نظر اخلاقی شاید خصوصیاتش مورد پسند ما نبود، اما ایشان نقش‌های بسیار شایسته و خوبی بازی کرده از جمله نقش حمزه سید الشهدا در فیلم محمد رسول الله است. اگر من بگویم آنتونی کویین بازیگر خوبی است کار بدی کردم؟! من از هنر این بازیگر استفاده و از او تقدیر کردم. درباره خواننده مدنظر هم در مصاحبه موضوع عملکرد فنی و هنری شخص اهمیت داشت.

اولین مصاحبه محمدرضا حیاتی پس از قطع همکاری با صدا و سیما/ بعد از قطع همکاری با صدا و سینما پیشنهادی از رسانه های خارج از ایران نداشتم

پس از اینکه شما از تلویزیون فاصله گرفتید، یکسری کار‌های تبلیغی از شما دیده شد. برخی نسبت به این تبلیغات واکنش نشان دادند و توقع چنین کاری را نداشتند.

از قبل علاقه به کار رسانه داشتم و می‌خواستم این ارتباط یک جوری حفظ شود. ما در ایران بجز شبکه‌های صدا و سیما شبکه‌ای نداریم. برخی از شبکه‌ها در فضای مجازی فعال هستند و من دوست داشتم ارتباطم با رسانه ادامه پیدا کند. کار تبلیغاتی انجام ندادم و فقط در فضای مجازی سعی کردم، ارتباط خبری داشته باشم و از این طریق فعالیت کنم.

این فعالیت‌ها ارتباطی که شما با مردم داشتید را حفظ کرد؟

طبیعی است رسانه‌ای مانند صدا و سیما و بخش‌های خبری اصلی شبکه یک که من سال‌های سال در آن فعالیت می‌کردم، از نظر بُرد خبری و تعداد مخاطب با شبکه‌های فضای مجازی قابل مقایسه نیست. در فضای مجازی نهایتاً ۱۰ یا ۲۰ هزار و اگر شاهکار باشد، ۱۰۰ هزار نفر مخاطب دارد. طبیعتا شبکه‌های مجازی با شبکه‌های اصلی صدا و سیما قابل مقایسه نیست. به هر حال می‌خواستم زندگی کنم و در کنار علاقه‌ام به رسانه در مملکتم کسب درآمد کنم.

چند فرزند دارید؟

دو پسر دارم که فعالیت رسانه‌ای نمی‌کنند.

شما به فرزندانتان پیشنهاد می‌دهید به کار خبر بیایند؟

هیچ موقع دوست نداشتم علایق خودم را به دیگران پیشنهاد بدهم؛ چراکه حرفه و هنر باید در ذات آدم باشد. نه فقط این کار هر کاری را اگر دوست نداشته باشید، نمی‌توانید در آن موفق باشید. باید به کار عشق ورزید. من الان بعد از ۳۸ سال عاشق این کار هستم. شاید برخی بعد از ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ سال پس از کاری بخواهند از حرفه شان فاصله بگیرند. هنوز کار رسانه را دوست دارم و تا جایی که توانایی داشته باشم آن را انجام می‌دهم. به مردم توصیه می‌کنم کسانی که علاقه دارند، به این کار رو بیاورند. البته فقط عشق کافی نیست، باید استعداد و سواد این کار را داشته باشند و سوادشان را به روز و تکمیل کنند.

گوینده ای که مهمترین اخبار کشور را اعلام کرد

ما با شما خاطرات زیادی داریم. خبر فوت امام خمینی (ره) در رأس این خاطرات است و یکی دیگر از این خاطرات امضای قطعنامه ۵۹۸ بوده است.

تمام خبر‌های مهم بعد از انقلاب را من خواندم. از سال ۶۰ به رادیو آمدم و سپس وارد تلویزیون شدم. تا جایی که به یاد دارم تمامی خبر‌های بعد از انقلاب را اولین بار بنده گویندگی کردم.

شاید درباره خبر فوت امام بار‌ها صحبت کردید، اما درباره قطعنامه خاطره‌ای تعریف نکرده اید.

به یاد دارم در زمان هشت سال دفاع مقدس، هر زمانی که عملیات می‌شد و مارش نظامی از رادیو پخش می‌شد، با هر وسیله‌ای مثل تاکسی و اتوبوس به جام جم می‌آمدم. خیلی از همکاران دیگر بنده هم بودند که همینطور عاشقانه و خالصانه این کار را بدون هیچ چشمداشتی انجام می‌دادند. آن زمان اصلاً موضوعات مالی مطرح نبود و کسی از مسئولان هم به ما پولی نمی‌داد. فقط با علاقه کار می‌کردیم و آن روز هم یکی از آن روز‌های خاص بود. به من اطلاع دادند خبر مهمی در راه است. به تحریریه اخبار رادیو رفتم و دیدم همه همکاران در جنب و جوش هستند. آن زمان تلکس بود و مثل الان امکانات سایبری نبود. تلکس‌هایی بود که دائم مخابره می‌شد. حدود ساعت ۱۰ صبح بود که بچه‌ها به هم می‌گفتند جنگ تمام شده و قطعنامه را ایران پذیرفته است. البته ما این خبر را همان موقع اعلام نکردیم. چراکه قرار بود این خبر ویرایش شود و رأس ساعت ۱۴ از طریق اخبار سراسری اعلام شود. نمی‌دانم چگونه برخی شیطنت کردند و از افرادی که آن جا بودند اخبار را به بازار سرمایه و خرید و فروش ارز اطلاع دادند. جوّ عجیبی شکل گرفته بود. به یاد دارم به من گفتند زمانی که خبر امضای قطعنامه اعلام شد بسیاری از فعالان بازار ارز سکته کردند. البته الان خبر‌های تغییر ارز زیاد است کسی سکته نمی‌کند. (می‌خندد)

اولین مصاحبه محمدرضا حیاتی پس از قطع همکاری با صدا و سیما/ بعد از قطع همکاری با صدا و سینما پیشنهادی از رسانه های خارج از ایران نداشتم

خاطره محمدرضا حیاتی از اعلام خبر برجام

رقابت میان گویندگان وجود دارد و در مدت این چند سال دیدیم که همیشه شما خبرهای مهم را می‌خواندید. این سوال میان همکاران شکل گرفته بود چرا این نوع اخبار را شما می‌خوانید؟

علت اینکه همیشه اخبار مهم را من می‌خواندم به دلیل حضور همیشگی‌ام در رسانه بود. چون همیشه عاشق این بودم که روز‌های پرهیجان خبر را در رسانه حضور داشته باشم. خودم داوطلب می‌شدم. مثلا در ماجرای برجام به یاد دارم که قرار نبود من گوینده باشم و رفتم به مدیر خبر گفتم چرا من را گوینده نگذاشتید؟! دوست دارم من این خبر را بخوانم. سپس تصمیم گرفته شد که من به همراه چند تن از همکاران این خبر را اجرا کنیم. روز پرهیجانی بود چراکه دائم این خبر‌ها می‌آمد که الان چه شد و خبر جدید چیست. رئیس جمهور چه گفت، دبیر اتحادیه اروپا و رئیس جمهور چه صحبتی مطرح کرد. این خبر‌ها می‌رسید و ما دائم اجرا می‌کردیم. خبر آن روز ساعت ۱۴ شروع شد و تا ساعت ۱۰: ۱۷ دقیقه یعنی سه ساعت طول کشید که خبر نهایی با امضای توافق را بیان کردیم. این به دلیل حضور همیشگی من بود که دوست داشتم روز‌های حساس را در سازمان باشم. مدیران خبر هم همیشه نظر لطف داشتند و برای خبر‌های مهم بنده را صدا می‌کردند. این موضوع باعث شد که تمامی خبر‌های مهم بعد از انقلاب را برای اولین بار بنده بیان کنم. البته دوستان دیگر هم اخبار مهم را خوانده اند.

یعنی شما بعد از چند سال کار کردن همیشه انگیزه فعالیت در حوزه خبر را داشتید و خسته نشده اید.

بله همینطور است.

برخی می‌گویند چهره شما خارج از تلویزیون با چهره مقابل دوربین فرق می‌کند؟

اتفاقا کمتر این موضوع را مطرح می‌کنند. اکثر مردم من را می‌شناسند. شاید وقتی تصویر تغییر کند مردم من را نمی‌شناسند، اما وقتی در کوچه و خیابان با بنده مواجه می‌شوند می‌شناسند و سلام و علیک می‌کنند. به هر حال تصویر گویندگان جلوی دوربین با پشت دوربین متفاوت است. چون تصویر ما فقط از روبروست و تصاویر از زوایای مختلف را کمتر می‌بینند. ممکن است بیننده احساس کند شخصی که می‌بیند چاق‌تر و قد بلند‌تر است. خصوصیت تصویر این است که فرد درشت‌تر از خودش نشان داده می‌شود.

آیا مردم هنوز هم حیاتی را دوست دارند؟

اگر قرار باشد دوباره به سازمان برگردید، باز هم انگیزه گذشته را خواهید داشت؟

چندین بار با خودم کلنجار رفتم که آیا برای مردم جذابیت دارم یا خیر؛ چراکه مهمترین موضوع مردم هستند. شاید در فضای مجازی و جایی می‌نوشتند که حیاتی تا کی می‌خواهد باشد و خبر بخواند. این موضوع من را ناراحت می‌کرد و باعث شد که چندین بار به دفتر مسئولان سازمان رفتم و خواستم که دیگر نباشم. مدیران هم می‌گفتند برای چه این تصمیم را گرفته‌ای. حتی چند ماه پیش، خدمت دکتر فیروزی معاون ریاست سازمان رفتم و به ایشان گفتم که اگر اجازه بدهید من بروم. ایشان گفتند خیر شما باید باشید. ما در سازمان، سنجش رسانه‌ای داریم و از مدیران خواستم سنجش رسانه‌ای شود که دوست دارند من در سازمان بمانم یا نه. چراکه دوست ندارم به زور برای مردم گویندگی کنم. رسانه متعلق به مردم است و مردم باید بطلبند که چه کسی خدمتشان باشند.

اولین مصاحبه محمدرضا حیاتی پس از قطع همکاری با صدا و سیما/ بعد از قطع همکاری با صدا و سینما پیشنهادی از رسانه های خارج از ایران نداشتم

البته پس از این که شما مدتی با سازمان صدا و سیما همکاری نکردید، بازخورد‌ها نشان داد چقدر مردم شما را دوست دارند و دلشان برایتان تنگ شده است.

بله این بازخورد‌ها را هم دیدم. به هر حال دیدگاه‌ها متفاوت است. خیلی از مردم لطف دارند و همین نظر را بیان می‌کنند. بعضی‌ها هم شاید خوشحال باشند که من رفتم و بگویند چه خوب شد که آقای حیاتی رفتند. (می‌خندد)

در پایان حرفی با مردم دارید.

من سعی کردم که از فضای مجازی استفاده کنم تا به مردم نزدیک شوم. هر چند شاید خیلی از مردم در فضای مجازی فعال نباشند. چند روزی به دلیل کرونا و قرنطینه و همچنین قطع همکاری ام با سازمان در خانه بودم؛ شروع کردم متن‌های ادبی نوشتم. دل نوشته‌خواندم که این مضمون را داشت که اگر کسی شدم و نام و نشانی دارم با این مردم و رسانه داشتم. همیشه گفتم در مرحله اول لطف خدا و سپس لطف مردم بوده است که به اینجا رسیدم. در بین همین مردم هستم و با همه مشکلاتشان من هم در کنار آن‌ها قدم می‌زنم در نقاط مختلف حضور پیدا می‌کنم، کنارشان هستم با آن‌ها معاشرت می‌کنم و از لطفشان سپاسگزارم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۱:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
عشق است عمو حیاتی
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۸:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اقای حیاتی از وفاداران به نظام هستند تقاضای مساعدت در حق ایشان را داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اقای حیاتی ما باصدای شما خاطرات خوبی از کودکی داریم انشااله که در کشور خودمان بمانید و اط اینجا نروید همه ما شما را دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ایشالا ایشون رو تو شبکه یک ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۵:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی بهترین گوینده خبری ایران هس از هرلحاظ
و همیشه ماندگار هستن و خواهند بود

سلامت باشین آقای حیاتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی، چرا از بازنشستگی برای استراحت استفاده نمیکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خدا شاهده توی این مدتی که آقای حیاتی نیستند اصلا خبر ها رو از تلویزیون نگاه نکردم.حیف حیف حیف اشخاصی مثل جناب حیاتی که به دلیل کوته بینی برخی ها باید خانه نشین بشوند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بعضی از آدمها آخر عمرشان عاقبت بخیر نمی شوند . باید از خدا بخواهیم که عاقبت بخیر شویم . وگرنه بدبخت دنیاو آخرت خواهیم شد .
Iran (Islamic Republic of)
میکاییل
۱۲:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی یکی بهترین گویندگانی است که تا به حال صدا و سیما به خودش دیده است ایشان یک انسان ارزشی هستش ویکی از برندهای خوب صدا وسیماست وصدا وسیما باید ایشان را حفظ کند وبرای جذب مخاطب از آقای حیاتی جهت اجرای اخبار استفاده کند درود به انسانهای پاک و آزاده و همچنین مسولین وظیفه شناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام خدمت دست اندرکاران باشگاه خبر نگاران لطفا یه کاری کنید که ایشون بازم برگرده حیفه بخدا همچین ادمی کنار گذاشته بشه دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۲:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
یک سوال که همیشه ذهن مرا درگیر کرده این است که چرا دستگاههای فرهنگی و علمی ایران این قدر ریزش دارند؟
چهره های شاخص علمی و فرهنگی چرا تا تقی به توقی می خورو کنار گذاسته می شوند؛؟
حتی بعضی پیامبران الهی هم در برخی برهه ها پا کج گذاشتند ولی خدا آنها را اگر توبیخ کرد اما خلع مرتبه پیغمبری نکرد نمونه اش حضرت یوسف و حضرت یونس
چرا تفکر ماها این قدر تاب تحمل هیچ فکر نامتجانسی را ندارد؟
به خاطر صرف یک اعلام نظر یا اختلاف نظر تا حال چند تا از مجری های معروف صدا وسیما کنار گذاشته شده اند مثل حیاتی و فردوسی پور
چرا برخی ها فکر می کنند که بقیه باید دقیقا مثل آنها فکر کنند و الا به درد نمی خورند؟
البته حساب کسانی که بدون عذر وبهانه مثل بچه ننه ها خودشان قهر می کنند و می روند جداست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
از اخبار شبکه یک فقط حیاتی
از شبکه سه فقط عادل
این ۲تا فقط رو عشقه!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خدا حفظشون کنه سلامت و تندرست باشن ما خاطرات زیادی از ایشون داریم
احسنت برغیرت ایرانی اسلامی ایشون
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم عشایری
۱۱:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی عشق ماست زنده باد تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اشک نریر کوکا خدا جای حق نشسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
ها ولک دلداریش بده کوکا.دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اقای حیاتی عزیز سلام گرم مرا بپذیر زمان جنگ من یه رادیو توشیبا داشتم تو بیا بان هم با خود می بردم شنیدم شما رفتید انور اب نزدیک بود سکته کنم تورا خدا از ایران نرو دوست دارم همیشه صدایت را بشنوم شما ذخیره صدا انقلاب هستید از هنر مندان خوب وانقلابی
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۱۰:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بهتره آدمهای امروزی جایگزین تفکر سنتی بشن. ایشون باید سالها قبل میرفتن. نمّدونم این صندلی و پول چقدر جذابه که بعضیها دو دستی چسپیدن و ول نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
از کودکی باصدای ایشون بزرگ شدیم،خیلی باشخصیت ومبادی آدابن،واقعا من وخانوادم وآشنایانم بهشون احترام میذاریم.موفق باشید همیشه آقای حیاتی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
من با سوتیاش هم خاطره دارم مثل به سفر قطر کرد و آقای بارانی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
همچنین افرادی برای کشور همانند جواهر هستند و از با سالهاپیش ایشان و امثالهم زندگی کردیم چون همیشه در خانه ما مردم بودند و خبرها را با زیبایی برایمان می گفتند همیشه سلامت و شاد باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
]سفر قطر کر د یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سن بازنشستگی رو 30 سال کنید بقیه هم بروند سر کار 40 سال چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
ای کاش بجای اخراج آقای حیاتی از ایشان بعد از سالها خدمت در صدا و سیما طی مراسمی قدر دانی میشد آقای حیاتی در قلب مردم جای دارد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر آقای حیاتی همه ایرانی ها صرف نظر از عقایدشان با هر ظاهری با هم برادر و خواهرند و باید در اعتلای کشور در زیر چتر حمایت بی منتهای خداوند و پیامبر بزرگوار و دلسوز بکوشند من به‌عنوان یک عضو کوچک از این مردم از زحمات بی دریغ شما در طول این سالها خدمت در رادیو و تلویزیون قدر دانی میکنم و اگر توان داشتم باز هم از وجود و هنر شما در صدا و سیما استفاده میکردم چون این حق قانونی و شهروندی شماست خدا در هرجایی که هستید پشت و پناهتان باشد
ای کاش ارزش واقعی هنر و هنرمند در کشور بزرگ ما ایران دانسته میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام.به نظرم خیلی زودتر از این باید سراغ ایشان میرفتید و مصاحبه می کردید.این دیر کرد شما و بعضی رسانه ها و حتی بخش خبر به ضرر این شخصییت مردمی شد خیلی ها از جمله خود بنده را به اشتباه انداخت که در مورد ایشان قضاوت کنیم.از همینجا از ایشان و خانواده ی محترمشان حلالییت میطلبم.اگر درموردشون قضاوت بیجا داشتم.
Iran (Islamic Republic of)
.....
۰۶:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بنظرم ایشون دیگه بازنشست شدن و بهتره راه برای جوانان باز شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
راه که برای جوانهای معمولی باز نمی شود.مخصوصا صدا وسیما که همه اش پارتی بازیه.بنابراین بهتره همین نیروهای با تجربه و قدیمی باقی بمونند.
Germany
ناشناس
۰۵:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آخه حیاتی اون آبی با اونا دماغش ارزش داشت سابقه خودت رو خراب کنی؟ خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۴:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بی سواد ابی
نه آبی
India
حسین
۰۵:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام
ممنون از کار فرهنگی که کردید. ضرورت دارد که کشور به نیروی انسانی اثر که در واقع از مهم‌ترین سرمایه های ملی است حراست نماید. حفظ ایشان و حضور ایشان در کشور غنیمت است
India
حسین
۰۵:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام
ممنون از کار فرهنگی که کردید.
India
حسین
۰۵:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام
ممنون از کار فرهنگی که کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
لطفا با عادل فردوسی پور عزیز هم مصاحبه کنید..امثال اینها حیفن اینجوری هدر برن
Iran (Islamic Republic of)
میکاییل
۱۲:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
درست وبجا گفتید باید از آقای فردوسی‌پور هم تجلیل شود وهم با قوت هر چه تمام تر جهت تولید و اجرای برنامه استفاده شود امثال آقای فردوسی‌پور جزو نوابغ هستند وباید ارزش آنها را دانست نه اینکه یه عده کم سواد را بیارن سر کار اونها هم با عقده همچین انسانهایی را کنار بذارند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
تقصیر مدیر شبکه سه هست که برنامه ی مورد علاقمون (۹۰) رو تعطیل و فردوسی پور عزیزمون رو خونه نشین کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی بخشی از تاریخچه ی انقلاب هستند وخاطرات زیادی رابرای مردم تداعی می کند
United States of America
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
برشگردونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
دمتون گرم که با آقای حیاتی مصاحبه کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خودت رو بیشتر از این خراب نکن.
به اون آدم های که باهات برخورد کردن حق بده .
مرد اسطوره صدا و سیما که همه خبر های مهم ایران رو گفته یههو میره تو یه رسانه درباره یه مثل ابی نظر میده . خودت اگه بودی چه برخوردی میکردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بهتره به جای تعصب بیجا به نظر شخصی آدمها احترام بگذاریم ابی رو خیلی ها دوست دارن و اصلا هم چیز بدی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مشتی بنده خدا در مورد صداش گفته نه شخصیت و عقیدش ولی خودم با این خواننده از زمانیکه امارات بهش گفته بود اگر اهنگ خلیج فارسو اجرا کنی حق نداری دیگه اینجا کنسرت اجرا کنی اونم راضی شد دیگه نخونه گفتم خیلی بی معرفته
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۲:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خیلی دوستش دارم . ای کاش برگرده .ایشان یه سرمایه بزرگی است . خدا کنه این موضوع باعث سو استفاده بیگانگان نشه
Iran (Islamic Republic of)
سورنا
۰۱:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
من محمدرضا حیاتی رو خیلی خیلی دوست دارم کارش خیلی درسته دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۱:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
جالبه که یه نفر حق نداره از علایق شخصیش صحبت کنه !
Iran (Islamic Republic of)
بابا مسعود
۰۰:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
عشقی عشق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
حیاتی واقعا عالیه
دمش گرم
براش حاشیه درست نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
ان شاالله از شبکه یک ایشون رو ببینیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
منم باهات موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی دوباره برگردن تلویزیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بگو ابي غلط كرد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلامت باشید آقای حیاتی،کور بشه دشمن زبون که به شما هم رحم نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اینا که بازنشسته می شن نمیرن تا دوتا جوون بیاد سر کار هشت دستی میچسبن به میز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
هنر و تجربه هنری و توان و تجربه گویندگی بازنشستگی ندارد درود بر آقای حیاتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
یعنی باور کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
ای کاش عده ای سلیقه ای فکر نمی‌کردند و به قدرت هنری و تواناییهای فکری افراد توجه میشد
Iran (Islamic Republic of)
دوباره برگرد باصلابت خوش صدا
۲۳:۴۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
باور کنید چندماه پیش من به یاد ایشون افتادم و جای خالیشون رو به خصوص تو خبر21 حس کردم..خواستم پیام بدم به 162صداو سیما و تمنا کنم دوباره ایشون رو برگردنن که یادم رفت...درکل خیلی بهتر و کاملتره که ایشون دوباره بیان و در کنار گویندگان جوان و کم تجربه فعلی وزنه سنگینی برای خبر و صدا و سیما ایجاد کننن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اف بر فکری که تحمل فرد شریف مثل جناب حیاتی را ندارد.
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
باید کار بیفته دست افراد جدید و جوان
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۲۳:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
چقدراز خوندن این خبر خوش حال شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
زمان اعلام خبر پایان جنگ قیمت ارز چه تغییری کرد و از چه عددی به چه عددی رسید ؟ چند نفر سکته کردند؟ فردای آن روز مطبوعات خبر سکته این افراد را منتشر کردند یا خیر ؟ چرا تا الآن هیچ وقت آقای حیاتی اجرایی به زبان عربی ( چه در فضای تلویزیون چه فضای مجازی ) نداشته ؟ ایشان علاقمند به کدام زبان های خارجی هستند ؟ آیا درباره لهجه ها و گویش های مختلف عربی مثل لهجه مصری و لهجه خلیجی و لهجه شامی و لهجه لیبی و عراقی هم تحقیق می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
نذارید دیگه برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
ولی الآن در فضای مجازی فردی ایرانی هست ( البته الآن خارج از کشوره ) که علی الظاهر بالای ۱۲ میلیون دنبال کننده دارد یا فردی مثل ترامپ بیش از ۳۴ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد . این یعنی چند ده میلیون دنبال کننده آن اصطلاحا فیک و ربات هستند؟! در مورد گویندگان شبکه خبر که در فضای مجازی چند صد هزار یا چند ده هزار مخاطب دارند چه باید گفت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
پس این خبر که پسر ایشان با پارتی به معاونت سیاسی سازمان آمده دروغ بود.ولی من هنوز نمی دانم خانم کیانا یازرلو و آقای جعفر یازرلو چه نسبتی با هم دارند و چرا دیگر خبری از آقای فؤاد بابان نیست!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
بابان بازنشست شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
چهره ایشان شبیه آقای احمد نجفی(بازیگر مجموعه کارآگاه علوی) شده ! اتفاقا آقای نجفی هم اهل آبادان/خرمشهر (خوزستان) هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
من از جانب خودم میگم، بهترین گوینده ی خبر که میشناسم آقای حیاتی هستند، حالا هر کی هر نظری داشته باشه برای خودش محترمه. پرستیژ و تن صداش برای خبر عالی و رسا و گویا هست ولی خیلی از گویندگان خبر فعلی قدرت صدا ندارند و اصلا نمیفهمی خبر چی دارن میگن، باید صدای تلویزیون رو ولوم بدی تا مشخص بشه ، و یا گنگ صحبت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۲:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۲:۴۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام ممنون از صدا وسیما
من وخانوادام همه عاشقانه اخبار وخبر رسانی رسانی اقا ی محمدرضا حیاتی را دوست داریم از صمیم قلب زش سپاس گزاریم ولی واقیعت دلم مون براش تنگ شد از وقتی که ایشان در خبر حضور نداشتند به هیچ عنوان تلوزیون روشن نکردم جون اهل فیلم نیستم فقط اخبار اون هم اقای حیاتی بد ایشان اقای حیدری هر دو فوق العاده هستند دوستانی که رفتند اونها هم خوب بودنند ولی الان اصلا راضی نیستیم اخبار ورزشی ولش کن اقای عادر فردوسی پور رفت کسی خبر ورزشی گوش نمیکنه کدام گوینده خبر ورزشی عادل فردوسی پور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی عزیز...لطفا برگردید خواهش میکنیم...
Iran (Islamic Republic of)
محمدخانی
۲۲:۲۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی یکی از چهره های عزیز برای بسیاری از مردم است ، من واقعاً به ایشان ارادت و علاقه دارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام
امید وارم خسته نباشید جناب حیاتی ما ایرانیان فقط مشکل فرهنگی داریم
بنده هم 30 سال نیروی انتظامی خدمت پرسنل ژاندارمری بودم
درود می فرستم به افسران پاک سازمان اشاره شده تاریخ 62/1/25 نماز خانه ناحیه زاهدان دو رکعت نماز هم اکنون نیز مستاجر بطور شبانه روز خدمت تعهد بخدا دادم ولی آخر از طرف مسئولین آنگونه که انتظار داشتم نشد
Iran (Islamic Republic of)
محبت اله اسدی
۲۲:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
جناب حیاتی خیلی از خبرهای تلخ وشیرین ۴۰ساله انقلاب را قرائت کردی وگوش دادیم دوستتون داریم دوستت داریم در خط ولایت باش سالم باشب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
احسنت آقای حیاتی عزیز،سلامت باشید.لطفا مسولان سازمان صدا وسیما قدر افراد شایسته ای مثل ایشان را بدانند و درصورت امکان از وجودشان مجددا استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی فردصادق وگوینده موفقی است ومن ایشان را خیلی دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۱۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
جناب حیاتی ترسیدیم گفتیم شاید هوای پول شماراهم گرفته باشد، ولی خدا راشکر که اینطور نیست ، شما با ارزشتر از این حرفها هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
هنوز با این سن وسال عالی بودن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۰۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
موافقان بازگشت آقای حیاتی به بخش های خبری لطفا لایک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۱۵:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی از بهترین گویندگان خبر هستن به امید دایدارشان
در صدا وسیما وشنیدن اخبار از ایشان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اولین لایک رو زدم
Iran (Islamic Republic of)
ح
۲۲:۰۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اقای حیاتی اون مهاجرت که در قران امده فلسفه اش فرق میکند به زبان ساده بخواهم بگم یعنی جای که گناه باشه ادم از اون محل مهاجرت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
افتخارایران است آقای حیاتی
خدابهت سلامتی بده مرد
دوسداشتنی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
مردم هنوز هم آقای حیاتی عزیز را دوست دارند و داریم
لطفا برگردید آقای حیاتی⚘⚘⚘
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۱:۵۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
درود بر آقای حیاتی
احسنت
ما قلبا دوست داریم
پاینده باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
الان کجا کار میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۳۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
لطفاً کاری کنید که جناب حیاتی به بخش خبر برگردند، حیف است که ایشان در حالیکه هنوز کاملاً توانایی دارند حضور نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
می فهمم که شما هم مثل من خیلی به آقای حیاتی علاقه دارید ولی بالاخره هرکسی بازنشسته میشود آقای حیاتی هم ۱۰سالی میشه که بازنشسته هستند بالاخره باید افرادی بروند تا دیگران به جای آن ها بیایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مثل اینه که بگی فلان استاد بزرگ دوبلور بازنشسته بره بیرون یک جوون بی تجربه بیاد تلویزیون جاشو بگیره !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
نه بابا، دوبله از زمین تا آسمون با گوینده اخبار فرق میکنه!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
دوباره برگرد تلویزیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
تو چیکار داری
Iran (Islamic Republic of)
مدافع حرم
۲۱:۲۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی مثل زندگی ما جاری است حیف است ایشان نباشند من از صدا وسيما خانم خامنه ورضایی واقای حیاتی را خیلی دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
طا‌هره
۲۱:۲۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
ممنون‌اقای‌حیاتی‌هر‌جا‌هستی‌سالم‌باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
از عادل فردوسی پور هم مصاحبه بگیرید عادل هم بخشی از خاطرات مردم هستند لطفا خاطرات مردم را پاک ویا حذف نکنید
Iran (Islamic Republic of)
مش جمعه
۲۱:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی،حیاتت پر برکت و تندرست باشی.ملت ایران با آقای حیاتی خاطرات خوبی دارند و صدای دلنشینی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
نفست گرم آقای حیاتی .
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۲۱:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کاش روزی برسد که خبر زمین خوردن و سکته کردن دلالان ارز و خودرو و مسکن یک بار دیگر گوشها را نوازش دهد
آنهایی که خون ملت می مکند حق سکته کردن هم دارند
همانطوری که دل کارگران و کارمندان بیچاره با شنیدن اخبار گرانی های روزانه مرتب در تب و تاب است
یا رب از ابر رحمت برسان بارانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
چترهایتان را آماده کنید . باران در راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
همیشه کاسبان جنگ وتحربم وجود داشته اند ومعمولا با نامهای انقلابی یامقاومت یا ولایی و... علاوه بردنیای مردم دین را هم ویران می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
جناب آقای محمدرضا حیاتی عزیز و محترم و در دید و ذهن همه بینندگان آن است در ایران و با ایران خواهد ماند.
Germany
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
جنگ ایران و عراق ۸ سال امام تموم کرد
جنگ ایران و آمریکا نمی دونم کی تموم بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
جنگ 8 ساله هم همون جنگ ایران آمریکا بود عمو جون آمریکا بود که صدام رو به جون ایران اندخت
Poland
ناشناس
۰۴:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مهندس اون جنگ نظامی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
تا نابودی کامل امریکا انشاالله به زودی
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۲۰:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
حیاتی جان ناراحت نباش
Iran (Islamic Republic of)
غلامحسین
۲۰:۴۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
یک انسانی که سالها خدمت کرده.درست نیست الان که بازنشست شده .پیرامونش دروغ پراکنی شود.
باید دوران بازنشستگی را در ارامش و سلامت سپری کند
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۲۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
بهترین گوینده خبر با اخلاف زیاد فقط آقای حیاتی
Iran (Islamic Republic of)
روح الله.لرگان آهنگر
۲۰:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
حیانی یعنی صدای زندگی یعنی خاطرات 39 سال زندگی با تمام روزهای تلخ و شیرین.حیاتی یعنی خودت باشی و بدون ماسک و نقاب تورا دوست داشته باشند.حیاتی یعنی حیات رسانه خبر ....زنده باشی مرد.
Germany
یک معلم عشایری
۲۰:۱۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی شما عشق من هستید.
در دامنه ی کوهساران سرسبز در کنار دانش آموزان این مرزو بوم دعاگویتان هستیم
زنده باشید به خدا شما خیای جوان خوشچهره و محبوب هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
امان از نامردمان
یه عکس بی حجاب قبل منتشر شده بود و منتسب شده بود به دختران اقای حیاتی..... حالا متوجه شدم ایشون کلا دختر ندارند
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۹:۵۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
با سلام عرض ادب و احترام ....... جناب حیاتی یک انسان محترم و مجری پیشکسوت متعهد . انشالله بزودی حضور مجدد ایشان را در سازمان صدا و سیما شاهد باشیم . التماس دعا ***
Canada
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
برو برای دل ات کار کن
خودتت را در خانه سرگرم کن
تا جوانان سرکار ایند
Canada
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
خود اشخاص بخاطر بیکاری جوان تحصیکرده داخلی
باید کنار بروند
حالا بگو اصلا طرف دانشمند است
جوانان بیکار دارند .پر پر میشوند
مجانی کار کنید
صندلی را به جوانان بسپارید .همین و بس
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی من و خانواده ام از گوینده گی شما لذت می‌بریم و شما را دواست داریم و خواهیم داشت خدا به شما سلامتی بدهد شما به نوعی جزو خانواده های ایرانی هستی و ما با گوینده گی خبر هر شب شما بزرگ شدیم و خاطرات زیادی از شما داریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۹:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اقای حیاتی بزرگوار،چه در صدا و سیما باشید و چه نباشید،مردم از صدای حضرتعالی خاطره ها دارند،ما شما را دوست داریم،انشالله سلامت باشید و موفق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام، جدای از مهارت و تجربه ی آقای حیاتی،
آیا بازگشت به کار ایشان بعد از بازنشستگی فرصت‌های شغلی افراد جوان را از بین نمیبرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی و امثال ایشان تنها یک کارمند معمولی صدا و سیما نیستند.
این افراد بخشی از خاطرات مردم هستند.
بخشی از تاریخ این کشور هستند که هیچ وقت فراموش نخواهند شد.
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
این افراد بخشی از خاطرات مردم هستند
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کسی که یک کارمند معمولی صدا و سیما نیست. مردم از او انتظار بیشتری دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی دیگر برای ما تمام شده است
Iran (Islamic Republic of)
علب
۱۰:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
دیگه خیلی اغراق هم نکن آره مجری توانمندیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای حیاتی ما دوست داریم شما و آقای فردوسی پور دوباره به سازمان صدا و سیما برگردید و برای ما جلوی دوربین بیایید!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
استاد حیاتی رو عشقه ایشون رو برگردونید دلمون واسشون تنگ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
خدا خیرت دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
بره یا‌ نره واسه کی مهمه، این رفت یکی دیگه اخبار میگه
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
عادل فردوسی پور و حیاتی باید به تلویزیون برگردن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
#عادل و حیاتی باید به صداوسیما برگردن!
#نه_به_حذف_عادل_و_حیاتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
حیاتی را دوست دارم واین بنده خدا هیچ چی تو دلش نیست در مورد اون خواننده و اون هنر پیشه منظوری نداشته اقایان دیگه نباید این فوری یک شخصی با یه حرف به دادگاه انقلاب برد ایشون هر جور باشند یه ادم وطن پرست است خود اقا خبرهاشو اسرار داشتند اقای حیاتی بگند چون واضع و رسا و لحن خبر گفتنشون کلاس دارد
Germany
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کدوم حواشی جنجالی؟ چرا الکی مسئله رو بزرگ میکنید. بنده خدا فقط نظرشو گفت و علاقشو.. چه جرمی داره آخه این.
۱۲
آخرین اخبار