شهادت جانباز دفاع مقدس

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران سرپل ذهاب گفت : جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس منوچهر علی پور به یاران شهیدش پیوست و در آرامستان این شهرستان روز شنبه به خاک سپرده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عبدالرضا خانمحمدی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران سرپل ذهاب گفت : عزت و سربلندی و آرامش وآسایش امروز همه ما، مدیون دلاوری ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بزرگ مردانی همچون جانباز ۶۰ درصد منوچهر علیپور است.

او گفت : این شهید جانباز در پیروی از اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، تفسیرگر واقعی واژه ایثار بود.

او ادامه داد: بدون تردید حماسه فداکاری‌ها واز خودگذشتگی‌های این جانباز سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

او با تسلیت درگذشت این جانباز هشت سال دفاع مقدس به مردم شهیدپرور شهرستان سرپل ذهاب و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده محترمشان، از خداوند متعال مغفرت و آمرزش برای آن عزیز سفرکرده و صبر وآرامش برای بازماندگان ایشان طلب کرد.

خانمحمدی افزود: پیکر مطهر این شهید جانباز با حضور جمعی از مسوولان شهرستان سرپل ذهاب روز شنبه در آرامستان کل داود به خاک سپرده شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار