فرماندار دشت آزادگان:

فاضلاب و آب آشامیدنی دشت آزادگان وضعیت مناسبی ندارد

سیلاوی گفت: فاضلاب و آب آشامیدنی در این شهرستان وضعیت مناسبی ندارد و مردم از این شرایط رنج می‌برند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان درخصوص وضعیت فاضلاب شهری و روستایی و تاسیسات آب آشامیدنی گفت: مردم این شهرستان در شرایط سختی به سر می‌برند و در رنج هستند، ضمن اینکه وضعیت کنونی زیبنده شهر نیست.

او بیان کرد: اگرچه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده، اما به لحاظ فرسودگی خطوط شبکه فاضلاب و ایستگاه ها، هنوز مشکل فاضلاب در سوسنگرد، بستان و روستا‌های تابعه آن رفع نشده و این موضوع همت والای مسئولان شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان خوزستان و دیگر دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد.

سیلاوی اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان استان خوزستان در این زمینه با جدیت هر چه بیشتر برای رفع این معضل اساسی وارد عمل شوند تا مردم بتوانند از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و فاضلاب مناسب بهره‌مند شوند و مشکلات مذکور برای همیشه رفع گردد.

صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با اشاره به توجه خاص این شرکت به شهرستان دشت آزادگان و تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی لازم بین مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان گفت: به منظور اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب و رفع مشکلات موجود، توسعه شبکه فاضلاب، احداث تصفیه خانه بستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و همچنین تامین ۳۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل شبکه فاضلاب دشت آزادگان در دستورکار است.

او با بیان اینکه با توجه به تلاش بی وقفه مجری طرح آب و فاضلاب دشت آزادگان و هویزه و همکاری مسئولان این شهرستان، به زودی مشکل فاضلاب مرتفع خواهد شد، بیان داشت:  با تکمیل خط دوم طرح آبرسانی غدیر می‌توان آب آشامیدنی سالم و بهداشتی ۷۰ روستای دشت آزادگان تامین کرد.  

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.