سرمربی صنعت نفت آبادان:

از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی نیستم

بهنام سراج با انتقاد از عملکرد برخی از بازیکنانش در دیدار با نساجی مازندران گفت که با بازیکنان کم‌کار برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سراج سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: متاسفانه ما در نیمه اول از شرایط میزبانی به خوبی استفاده نکردیم در صورتی که می توانستیم چندین گل را به ثمر برسانیم اما یک گل بیشتر نزدیم و موقعیت های خوبی را ازدست دادیم.

او بابیان اینکه روی یک ضدحمله و غافلگیری بازیکنان خط دفاع مان گل را دریافت کردیم و همین امر کارمان را سخت تر کرد افزود:تیم نساجی مازندران بسته بازی می کرد و بیشتر بدنبال ضدحمله بود و موفق تر از ما بازی کردند.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: هیچ تیمی چه قبل و چه بعد از ویروس کرونا به این اندازه در آبادان دوندگی نداشته است و توان ما در این دیدار در همین حد بود.

سراج تصریح کرد:به هر حال تمام دارایی تیم ما همین است و سعی می‌کنیم از تمام نفرات‌مان استفاده کنیم؛ در نیم فصل جزو تیم‌هایی بودیم که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. شرایطش را نداشتیم و پنجره نقل و انتقالات‌مان بسته بود ،از بازیکنانم ممنونم که خالصانه بدون چشم داشتی به بازی خود ادامه می دهند .

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه خالی از تماشگر تختی آبادان با تساوی دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران به پایان رسید.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.