ترامپ بالاخره مجبور به استفاده از ماسک شد+ فیلم

ترامپ در دیدار با کادر درمانی و نظامیان مرکز درمانی نظامی والتر رید در ایالت مریلند بالاخره مجبور به استفاده از ماسک در انظار عمومی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، در حالی که تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان از کاهش چشمگیر میزان رضایت از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهورآمریکا در کنترل شیوع گسترده ویروس کرونا دارد، ترامپ که به دلیل جدی نگرفتن توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با این بیماری نیز هدف انتقادات فراوانی قرار گرفته است، بالاخره مجبور به استفاده از ماسک شد.

در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا بر اساس تصاویری از که حضور ترامپ در مرکز درمانی نظامی والتر رید واقع در ایالت مریلند منتشر شده است، او بالاخره مجبور به استفاده از ماسک در انظار عمومی شده است.


بیشتر بخوانید


بر این اساس، وی برای ملاقات با کادر درمانی و نظامیانی که در پی فعالیت در مراکز بهداشتی و رسیدگی به بیماران، به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، به این مرکز درمانی رفت.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از ورود به این مرکز درمانی، به خبرنگاران گفته بود مهم است که در بیمارستان از ماسک استفاده شود و احتمالا خودش نیز این کار را انجام خواهد داد.

روز گذشته جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از ترامپ برای نادیده گرفتن واقعیت‌های دردناک ناشی از شیوع کرونا انتقاد کرد.

تا شامگاه روز گذشته بیش از ۳ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از این تعداد نیز بیش از ۱۳۴ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرگ زودرس
۱۱:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دنيا دست يك لجباز افتاده و حتي براي ماسك زدن هم توجيح هاي غير منطقي دارد ... حالا تصميمگيري براي دنيا كه هزاران پيچيدگي دارد بماند . اگر دنيا هنوز اين فرد را مي طلبد پس فاتحه كره زمين را بخوانيم . عدم پذيرش معاهده هاي بين المللي خصوصا محيط زيست و بهداشت زندگي انسانها و مخلوقات خداوندي زير سوال است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
از ماسک حسن بهتره
آخرین اخبار