تساوی سپاهان مقابل پارس جنوبی در شب فرصت‌سوزی طلایی‌پوشان

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان دیشب و در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف پارس جنوبی جم رفت.

طلایی‌پوشان بازی را بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند و برای رسیدن به گل برتری حملات متعددی را روی دروازه پارس جنوبی ترتیب دادند و یک‌بار نیز موفق به گلزنی شدند.

در ادامه نیمه اول بازی کمی متعادل شد و شاگردان افاضلی در پارس جنوبی سعی داشتند برای جبران گل خورده جلو بکشند، اما توان لازم را نداشتند و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و در برخی صحنه‌ها هر ۲ تیم شانس گلزنی داشتند؛ نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم را نیز بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و برای به ثمر رساندن گل دوم توپ و زمین را در اختیار داشتند و با پاس‌های متوالی سعی در رسیدن به دروازه پارس جنوبی را داشتند و صاحب یک پنالتی نیز شدند، اما این پنالتی را کریمی از دست داد؛ پارس جنوبی نیز که بیشتر در خط دفاعی بود، سعی داشت در ضد حملات گل خورده را جبران کند.

در ادامه نیمه دوم پارس جنوبی روی اشتباه مدافعان سپاهان به گل تساوی دست پیدا کرد تا دقایق پایانی حساس دنبال شود؛ طلایی‌پوشان در لحظات پایانی هرچه زدند به در بسته خورد تا بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که هفته گذشته نیز مقابل سایپا به تساوی دست پیدا کرده بودند، با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماندند و فاصله آن‌ها با پرسپولیس صدرنشین به ۱۴ امتیاز رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.