فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خبر داد;

دستگیری ۳ شرور سابقه دار در دهلران

سرهنگ منوچهر مکی از دستگیری ۳ شرور با سابقه در منطقه دشت عباس شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از اهالی دهستان دشت عباس و همچنین شرکت‌های فعال در منطقه مبنی بر شرارت و تخریب توسط چند شرور ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران این شهرستان با هماهنگی و دستور ویژه دادستان و کار‌های اطلاعاتی شبانه روزی ، مخفیگاه مجرمان مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار کرد: متهمان در طی سه عملیات جداگانه و غافلگیرانه دستگیر شدند ، و پس از سیر مراحل قانونی  راهی زندان گردیدند.

او با اشاره به تعداد قابل توجه شاکیان و شرارت‌های افراد شرور ، بیان کرد: این متهمان دستگیر شده ، سابقه‌ی مشارکت در قتل ، تیراندازی ، قاچاق ، چاقو کشی ، قدرت نمایی ، عربده کشی ، تخریب خودرو‌های شرکت‌های فعال منطقه و نیز توزیع مواد مخدر را داشته اند.

مکی با تشکر از همکاری صمیمانه مردم منطقه دشت عباس ادامه داد: توجه مردم و اهمیت دادن به موضوع امنیت و آرامش جامعه و مهم تر از همه ، همکاری آنان با پلیس ، عرصه را بر مجرمین و اراذل و اوباش تنگ کرده و جایی برای عربده کشی و قدرت نمایی آنان نگذاشته است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.