فرماندار چرداول:

خدمات دهی به محرومین مهم‌ترین رسالت بهزیستی است

فتاحی گفت: مهمترین رسالت اداره بهزیستی ، خدمات دهی به محرومین و معلولین از بدو تولد تا سالمندی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فتاحی فرماندار چرداول در دیدار با پرسنل خدوم اداره بهزیستی شهرستان چرداول که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی انجام شد، گفت: مهمترین رسالت اداره بهزیستی ، خدمات دهی به محرومین و معلولین از بدو تولد تا سالمندی است که تاکنون در این راستا اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

او ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان چرداول در کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های بلندی برداشته است که هر کدام راهبردی برای جلوگیری از یک ناهنجاری اجتماعی به شمار می‌آیند.

فرماندار چرداول در ادامه از پرسنل تلاشگر بهزیستی چرداول خواست تا همچنان به اقشار مورد هدف خود به بهترین شکل خدمات ارائه دهند و توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشند.

محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان چرداول نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام گرفته در چهار ماهه نخست امسال که توسط اداره بهزیستی شهرستان چرداول انجام شده بود را تشریح نمود.

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ، روز گذشته فرماندار چرداول به همراه جمعی از پرسنل اداره بهزیستی چرداول به مزار شهدای گمنام شهر سرابله رفتند و با نثار فاتحه و اهدا گل ، یاد و خاطره شهدا گرانقدر انقلاب را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.