مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس:

قاچاقچی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در حومه لار مجازات شد

مبشری گفت: قاچاقچی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در حومه لار علاوه بر ضبط ماینر‌های کشف شده، به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به جریمه قاچاقچی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در حومه لار، در این باره اظهار کرد: فردی که تعداد ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را با خودروی سواری خود حمل می‌کرد بوسیله ماموران انتظامی در حومه شهرستان لار شناسایی و بازداشت شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه فرد بازداشت شده هیچگونه مدارک گمرکی به همراه نداشت، ماینر‌های کشف شده توقیف و پرونده‌ای برای پیگیری موضوع در یکی از شعب اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لار تشکیل شد.

علی مبشری با بیان اینکه طی تحقیقات انجام شده در شعبه و استعلام از گمرک، تخلف متهم مشخص شد، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ماینر‌های کشف شده و جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.