توزیع ۴۲۱ تن گاز طبیعی و گاز مایع بین کشاورزان خراسان رضوی

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: طی سه ماه گذشته ۴۲۱ تن گاز طبیعی و گاز مایع نیز بین بهره‌برداران و کشاورزان  خراسان رضوی توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری مقدم مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف مهم شبکه تعاونی‌های روستایی، توزیع مواد سوختی به روستائیان و کشاورزان استان است طی سه ماه گذشته این میزان مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید و گازوئیل بین آنان توزیع شده است.

او افزود: علاوه بر این طی این مدت ۴۲۱ تن گاز طبیعی و گاز مایع نیز بین بهره‌برداران و کشاورزان  خراسان رضوی توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: توزیع این میزان سوخت با همکاری فروشگاه‌ها و واحد‌های عرضه سوخت در روستا‌ها به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و روستائیان انجام شده است.

ناصری مقدم بیان کرد: با همکاری سازمان تعاون روستایی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی تلاش شد تمامی فروشگاه‌ها با استاندارد‌های لازم تجهیز شوند تا بتوانیم خدمات مطلوب به کشاورزان ارائه دهیم.

او تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از ۳۲ هزار تن آرد شامل ۲ هزار و ۳۰۰ تن آرد خانه‌پزی و ۳۰ هزار تن آرد خبازی بین روستائیان این استان توزیع شد.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار